آیت الله اشکوری برای خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان ثبت نام کرد

آیت الله سید علی حسینی اشکوری صبح سومین روز ثبت نام خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات از حوزه انتخابیه استان گیلان، نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

آیت الله اشکوری برای خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان ثبت نام کرد

به گزارش ۸دی، آیت الله سید علی حسینی اشکوری صبح سومین روز ثبت نام خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات از حوزه انتخابیه استان گیلان، نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد.

Capture

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نیلو
از ابتدا تاریخ انقلاب اسلامی همواره بوده‌اند افرادی که به دلایل مختلف و با عوام فریبی سنگ ملت و میهن را به سینه می‌زدند ولی در میدان عمل به چیزی جز منافع شخصی خود نمی‌اندیشیدند. اینان گاه حتی در لباس دین نیز به جای خدمت به انقلاب، به خیانت و خنجر زدن از پشت اهتمام داشته‌اند، آنهم انقلابی که با انگیزه‌های دینی و با خون هزاران شهید به ثمر نشست. بسیاری از احزاب فعال سیاسی در تاریخ ایران برای جذب بیشتر عوام‌الناس، در ساختار و سازمان خود ازین دست افراد بهره برده‌اند. یکی از این احزاب مردم فریب «حزب پان ایرانیست» است که ایدئولوژی خود را حفظ تمامیت ارضی ایران در برابر اقوام دیگر قرار داده ولی عملاً در جریان بزرگترین تجاوز به خاک ایران در طول تاریخ که بیش از 8 سال به طول انجامید به حمایت از دشمن پرداخت و عوامل این حزب در داخل و خارج میهن اسلامی با فتنه‌هایی که ایجاد نمودند درصدد خدشه در صفوف وحدت ملت در برهه حساس جنگ برآمدند . اخیراً در روستای ماچیان از توابع رودسر، فردی به نام «غلامعلی بامداد ماچیانی» که سالیان دراز در خدمت اهداف حزب پان ایرانیست بود پس از سال‌ها انزوا در میان انبوه تفکرات منحطش درگذشت. بامداد ماچیانی تا پیش از انقلاب در کسوت روحانیت بود و سال‌های قبل از انقلاب با سوءاستفاده از ساده‌دلی مردم آنها را بازی داده و برای خود در لباس دین و دیانت کاسبی به راه انداخته بود، پس از انقلاب به واسطه جرایم عدیده‌ای که داشت توسط دادگاه انقلاب خلع لباس شده و جلوی فعالیت‌های غیر قانونی وی نیز گرفته شد. او که به دروغ مدعی شاگردی حضرت امام(ره) و آیت الله بروجردی بود با این خدعه و سوء استفاده از احساسات پاک جوانان آن دیار نسبت به حضرت امام(ره)، توانست جوانان زیادی را در شهر محل اقامت خود جذب نماید. اینک پس از گذشت سی و چند سال از خلع لباس این روحانی‌نمای شیاد، یکی از حوزه‌های علمیه شمال کشور در اقدام پرسش برانگیز مراسم ختمی به مناسبت درگذشت این فرد برگزار نموده است. البته برگزاری مراسم ختم برای اهالی فرهنگ عملی پسندیده است ولی اینکه حوزه علمیه یک شهرستان برای روحانی خلع لباس شده توسط دادگاه ویژه روحانیت مراسم برگزار کند عملی به واقع مضموم است و در نزد افکار عمومی و جامعه روحانیت توهین به این نهاد مقدس است. لازم است در این برهه حساس که دشمنان در پی بی‌اعتبار کردن نهاد روحانیت هستند از برگزاری چنین مراسماتی که توهین به این قشر محسوب می شود جدا جلوگیری به عمل آید.
مهدى در پاسخ به نیلو
خوش امدى فرزندفاطمه
مهدى
خوش امدى گيلان به احترام بزرگش ايستاد ما گيلانيان به احترام بزرگ خاندان اشكورى كلاه از سر بر مىدارىم ودست ارادتكان را بر سينه مىگذارىم درود بر شاگرد مقام معظم رهبرى امام خامنه اى
امین
سلام من از قدیم به ایت الله ااشکوری رادت داشتم از هشت دی تشکر میکنم که اخبار ایشان را منتشر میکند هشت دی باید همیشه چهره علمای محبوب را منتشرکند
سیدهادی
یاجده سادات درود بر هشت دی بالاخره چهره محبوب رو تو استان عکسش رو زده فقط شرق گیلانی فقط
در حاشیه