لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لنگرود

۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه لنگرود پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لنگرود

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

 

LANGAROOD

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه لنگرود پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

مهرداد لاهوتی

۱.مهرداد بائوج لاهوتی متولد سال ۱۳۴۰ در شهر کومله از توابع لنگرود، مسلط به زبان های عربی و انگلیسی دارای مدرک کارشناسی مدیریت که در سابقه اجرایی اش مدیریت شهرداری لنگرود، عضویت در هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس و نایب رئیسی فراکسیون محیط زیست به چشم می خورد. وی در حال حاضر نماینده فعلی مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی بوده و سابقه نمایندگی در مجلس هشتم را داراست .ایشان همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم انتخابات مجلس را دارد.

 

سید گل آقا پور عباس

۲.سید گل آقا پور عباس کیایی متولد سال ۱۳۴۳ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق که در سابقه اجرایی اش ریاست اداره تامین اجتماعی لنگرود، معاونت اجرایی تامین اجتماعی گیلان و شش دوره عضویت در هیات اجرایی انتخابات شهرستان لنگرود به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی مجلس نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری در دوره نهم انتخابات مجلس را داراست.

 

حسین پور قربان

۳.حسین پور قربان دارای مدرک کارشناسی ارشداست و در سابقه اجرایی اش شهرداری املش و ریاست اداره راه و شهرسازی لنگرود به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری مجلس نداشته است.

 

محمد علی احمدی شاد

۴.محمد علی احمدی شاد اهل روستای میان گوابر کهلستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری مهندسی بیوتکنولوژِی که هم اکنون مشغول به کار در جهاد کشاورزی بوده و در سابقه اجرایی اش معاونت فنی جهاد کشاورزی لنگرود و عضویت در پژوهشکده چای کشور به چشم می خورد، وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

 

محمد اخوان بازارده

۵.محمد اخوان بازارده دارای مدرک کارشناسی ارشد که بازنشسته وزارت کشور بوده و در سابقه اجرایی اش مشاوری دو استاندار پیشین استان گیلان و مدیریت فرمانداری رودسر و آستارا به چشم میخورد. وی سابقه نمایندگی در دوره ششم را داراست.

 

پرویز محمد نژاد

۶.پرویز محمد نژاد متولد ۱۳۴۳ در قاضی محله شلمان، دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون در اداره برق استان گیلان شاغل بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست اداره برق رودسر و قائم مقامی مدیر عامل توزیع برق استان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

 

پرویز صیقلی کومله

۷.پرویز صیقلی کومله دارای مدرک کارشناسی و فوق دیپلمی ریاضی که هم اکنون شاغل در شیلات بوده و در سابقه اجرایی اش معاونت اداره کل ارشاد استان گیلان به چشم میخورد. وی سابقه نمایندگی در دوره های سوم و چهارم و همچنین سابقه کاندیداتوری دوره های سوم ، چهارم ، پنجم و هشتم انتخابات مجلس را داراست ، البته در دوره هشتم رد صلاحیت شده است.

 

حسن اخگری

۸.حسن اخگری گل سفیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری کشاورزی. وی هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه مشغول به فعالیت است و در سابقه اجرایی اش مدیریت اداری دانشگاه آزاد رشت، و عضویت در اتاق فکر اداره کل تعاون به چشم میخورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس بوده است.

 

محمد علی حیدری شلمانی

۹.محمد علی حیدری شلمانی متولد ۱۳۳۳ در لنگرود، دارای مدرک کارشناسی که هم اکنون بازنشسته بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست اداره آب شهرستان به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی در دوره هفتم مجلس را داشته و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم و هشتم و نهم انتخابات مجلس را داراست.

 

احمد اسماعیلی بازارده

۱۰.احمد اسماعیلی بازارده، دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون بازنشسته بوده و در سابقه اجرایی اش مدیریت کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری انتخابات مجلس را نداشته است.

 

محمود دهگان

۱۱.محمود دهگان، دارای مدرک کارشناسی ارشد که هم اکنون بازنشسته بوده و در سابقه اجرایی اش بخشداری و معونت فرمانداری لنگرود به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش به دوره هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی باز می گردد.

 

حمید رمضانپور دریاسری

۱۲.حمید رمضان پور دریاسری، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل که هم اکنون استاد دانشگاه بوده و در سابقه اجرایی اش مشاور حقوقی شهرداری منطقه یک و هشت تهران و مدیر کلی اداره حقوقی سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران به چشم می خورد. وی تاکنون سابقه نمایندگی و کاندیداتوری مجلس را نداشته است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سعید
محمد اخوان بازارده دارای مدرک کارشناسی ارشد که بازنشسته وزارت کشور بوده و در سابقه اجرایی اش مشاوری دو استاندار پیشین استان گیلان و مدیریت فرمانداری رودسر و آستارا به چشم میخورد. وی سابقه نمایندگی در دوره ششم را داراست. محمد اخوان نماینده نبوده محمود برادر بزرگشون نماینده شهر بوده
در حاشیه