یادواره شهدای منتسب به اهالی مجتمع شهید باهنر رشت برگزار شد+ تصاویر

یادواره شهدای منتسب به اهالی مجتمع شهید باهنر رشت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کریمیان برگزار شد. این مراسم که همه ساله در شب هشتم محرم الحرام برگزار می گردد با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور همراه می باشد.

یادواره شهدای منتسب به اهالی مجتمع شهید باهنر رشت برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، یادواره شهدای منتسب به اهالی مجتمع شهید باهنر رشت شامگاه دوشنبه در حسینیه حضرت رقیه(س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کریمیان برگزار شد.

این مراسم که همه ساله در شب هشتم محرم الحرام برگزار می گردد با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور همراه می باشد.

حجت الاسلام کریمیان در این یادواره با اشاره به مقام والای شهدای ۸ سال دفاع مقدس، ابراز نمود: برای رسیدن به قرب الهی باید پای مکتب شهدا بنشینیم و از آنان درس بیاموزیم.

وی بیان اینکه برخی از شهدا پلاکهای خود را هنگام عملیات با خود حمل نمی کردند، خاطرنشان کرد: وقتی از آنان دلیل این کارشان پرسیده می شد، می گفتند که مگر زینب کبری(س) در گودی قتلگاه بدن بی سر برادرش را شناخته بود تا ما هم به دنبال شناخته شدن باشیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به مفقودالاثری و گمنامی برخی از شهدا، اظهار کرد: برادر بنده نیز مفقود الاثر می باشد و ده ها سال است که از ایشان خبری نداریم.

لازم به ذکر است که این یادواره به همت هیأت عاشقان ثارالله(ع) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد و در انتهای برنامه با پخش کلیپ و مداحی حسن امینی همراه بود.

yadvare-mojtamebahonar00001

 

yadvare-mojtamebahonar00003

 

yadvare-mojtamebahonar00004

 

yadvare-mojtamebahonar00005

 

yadvare-mojtamebahonar00002

 

yadvare-mojtamebahonar00006

 

yadvare-mojtamebahonar00007

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه