دعوت یک کشتی گیر گیلانی به اردوی تیم ملی فرنگی

رئیس هیات کشتی گیلان از دعوت یک کشتی گیر این استان به اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان ایران خبر داد.

دعوت یک کشتی گیر گیلانی به اردوی تیم ملی فرنگی

به گزارش ۸دی، نقی هدایتی بیان کرد: از سوی فدراسیون کشتی زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در این بین یک کشتی گیر نیز از گیلان است.
وی افزود: مهران داداشی کشتی گیر استان گیلان در وزن ۷۱ کیلوگرم به ارودی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است.
هدایتی اظهار کرد: این کشتی گیر شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز دهم دی ماه سال جاری در اردوی یک هفته ای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در تهران حضور یابد .
وی از روند رو به رشد این رشته ورزشی در هر دو رده فرنگی و آزاد در گیلان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: مطرح بودن جوانان گیلانی در رشته کشتی فرنگی نشان از تلاش و برنامه ای منسجم برای ایجاد توازن در اهمیت دادن به هر دو رشته آزاد و فرنگی می باشد .
وی بیان کرد: موفقیت های کشتی گیلان در چند سال اخیر نیز محصول یک برنامه هدفمند با استفاده از دانش فنی مربیان گیلانی ، برگزاری کلاس های آموزشی و بهره مندی از حمایت های اداره کل ، مسئولان استانی و حمایت کننده های مالی است .
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: انعکاس مسابقات کشتی و معرفی قهرمانان نام آور گیلانی نیز در رسانه های مکتوب و مصور سبب ترغیب جوانان به ورزش و فعالیت های بدنی خواهد شد.
هدایتی اضافه کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر کشتی گیران گیلانی در رده های سنی مختلف و در رقابت های مختلف کشوری نیز خوش درخشیده اند و توانستند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه