لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه لنگرود پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

lahijan

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه لاهیجان و سیاهکل پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

 

ش

۱.ایرج ندیمی متولد ۱۳۳۶ در روستای سلیم محله لاهیجان، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات است. در سابقه اجرایی معاون پارلمانی مجلس به چشم می خورد. وی سابقه نمایندگی ششم، هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی را داراست. همچنین ندیمی سابقه کاندیداتوری در دوره های سوم، چهارم، پنجم و هشتم را داراست. گفتنی است وی در دوره هشتم با عدم احراز صلاحیت مواجه شد.

 

Capture

۲.ذبیح الله نیک فر متولد ۱۳۴۴، دارای مدرک پزشکی عمومی است. وی رییس ستاد احمدی نژاد در لاهیجان بوده است و سابقه کاندیداتوری در دوره های هفتم، هشتم و نهم را داراست.

 

1311343

۳.یوسف قاسمی۱۳۴۲ در روستای گولک از توابع بخش دیلمان سیاهکل و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است. در سوابق اجرایی نمایندگی لاهیجان در دوره هشتم مجلس و همچنین عضویت در سپاه وجود دارد. همچنین وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را هم دارد.

 

134114

۴.اسماعیل بابایی دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیا است. در سوابق وی سردفتر اسناد رسمی ثبت اسناد موجود است. همچنین وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را هم دارد.

 

 

۵.رسول فرخی متولد روستای میکال سیاهکل است. وی دارای مدرک دکتری مدیریت است. در سوابق اجرایی وی می توان به معاون اداره بازرسی و بررسی شکایات استانداری گیلان اشاره کرد.وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را هم دارد.

 

Aagha

۶.محمد آقاجانزاده متولد روستای نیاول سیاهکل می باشد. وی دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی می باشد. در سوابق وی می توان به ۱معاونت عمرانی استانداری گیلان و فرمانداری لاهیجان و همچنین عضویت در سپاه اشاره کرد. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

65_899

۷.علی محرر اهل روستای لیل لاهیجان است.وی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است. در سوابق وی می توان به رئیس سابق سازمان چای کشور ، مدیرکل چای شمال، معاون اداری و مالی اداره کل چای شمال، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل، مسئول سوخت کارخانجات چایسازی استان‌های گیلان و مازندران، رئیس هیأت بازرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری اشاره کرد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم را دارد.

 

12

۸.روح الله مدامی، دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه است. وی سابقه تدریس در دانشگاه را داراست. همچنین وی سابقه کاندیداتوری در دوره های هشتم و نهم را دارد.

 

image-400x600

۹.محمد مهدی قربانی دارای مدرک فوق لیسانس معماری است. در سوابق وی می توان به مشاوره منطقه آزاد انزلی و مدیر عمران منطقه آزاد است. وی فرزند آیت الله زین العابدین قربانی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت) است. همچنین وی سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را دارد.

 

 

۱۰.هادی صدیقی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است. وی کارمند سابق استانداری گیلان است و همچنین سابقه کاندیداتوری در دوره نهم را دارد.

 

 

۱۱.آرش چایچی دارای مدرک دکتری میکرولوژی است و سابقه تدریس در دانشگاه را دارد. وی سابقه کاندیداتوری در دوره هفتم و نهم را دارد.

 

۱۲.نقی حیدر دوست دارای مدرک دکتری دندان پزشکی و بازنشسته سپاه است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره هشتم را دارد.

 

index

۱۳.علی نقی خانی پور دارای مدرک فوق لیسانس فقه و حقوق و بازنشته وزارت کشور است. وی سابقه کاندیداتوری در دوره های ششم، هشتم و نهم را دارد.

 

۱۴.حجت مهدوی دارای مدرک دکتری فلسفه و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد لاهیجان است. وی فرماندار سیاهکل و مدیر کل ارشاد گیلان بوده است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

 

۱۵.مجید استوار دکترای علوم سیاسی و مدیر گروه رشته علوم سیاسی دانشگاه ازاد رشت است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

۱۶.سید جواد قدیمی ذاکر  مدیر کل اسبق سیاسی انتخابات وزارت کشور در دولت اصلاحات ،مشاور وزیر کشور و هم اکنون بازرس ویژه وزارت ارشاد است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

۱۷.محمد امیری دارای مدرک فوق لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری است. وی رییس اسبق آموزش پرورش شهرستان لاهیجان و رییس سازمان سواد آموزی استان بوده است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

۱۸. غلامرضا پور شعبان کارمند کمیته امداد استان تهران است. وی تا کنون سابقه کاندیداتوری نداشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مجتبی
سلام بهتر بود قبل از اینکه دراین قسمت درمورد کتندیداهای احتمالی شهرستان لاهیجان و سیاهکل مطلب بنویسید یک مقدار تحقیق میکردید. از سایتی با چنینی پیشینه ای نوشتن این مطالب درست نیست آقای فرخی دکتر نیستند که شکا به دروغ نوشتید دکتر. وآقای امیر دانشجوی دکتری هستند که در مرحله ارائه تز می باشند جهت اطلاع عرض کردم.
سید محمدرضا ط
اسم لاهیجان و گیلان از زمانی که ابوذر خان ندیمی وارد مجلس شدند سر زبان ها افتاد دلیلش هم کاملا مشخصه فردی با سواد و پرتلاش که صراحت کلامش هر بیننده و شنونده ای رو بخودش جذب میکنه و به خوبی حق و حقوق مردم شریف لاهیجان و سیاهکل را استیفا نموده است. کافیست سری به بایگانی سایت ایشون بندازید، چند هزار مصوبه ای که باعث عمران و سازندگی مناطق محروم از جمله دیلمان شده رو مشاهده کنید. فردی به لیاقت ابوذر ندیمی برای خطه لاهیجان کمیابه و مردم هم اینو به خوبی میدونن
ناشناس در پاسخ به سید محمدرضا ط
باسلام در حرافی اقای [...] شکی ندارم همینطور که در فاسد بودن ایشان شک ندارم .لطفا پیگیر مسله زمین خواری ایشان باشید تا بهتر براتون شخصیت ایشان اشنا بشه .در پایان باید بگم به عمل کار براید نه به حرف .
در حاشیه