مأموری قلابی که خود را کارمند ریاست جمهوری معرفی کرده بود در لاهیجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه مامور قلابی در پوشش کارمند نهاد ریاست جمهوری در شهرستان لاهیجان استان گیلان دستگیر شد، گفت: این شخص با نفوذ کلام خود اقدام به کلاهبرداری می نمود.

مأموری قلابی که خود را کارمند ریاست جمهوری معرفی کرده بود در لاهیجان دستگیر شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ علی اکبر صمیمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان بیان نمود: در پی دریافت گزارشی با موضوع کلاهبرداری، پیگیری آن در دستور کار ماموران  آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ صمیمی افزود: ماموران در بررسی های خود از صحت گزارش مردمی  مطلع شده و پی بردند که این شخص با نفوذ کلام خود تحت عنوان مامور نهاد ریاست جمهوری زمینه های دوستی و جلب اعتماد سوژه های مورد نظر خود را فراهم کرده و سپس  با وعده وام بانک مسکن، خرید منزل و … اقدام به کلاهبرداری می نماید .

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متاسفانه مالباختگان بدون هیچ گونه تحقیق و تفحص در یک مرحله مبلغ دو میلیون پانصد هزار ریال را در اختیار وی قرارداده بودند، تصریح کرد: این متهم هنگامی که پس از دریافت وجه مورد نظر در تماسی دیگر خواهان هفت میلیون و پانصد هزار ریال از مالباختگان شده بود، مالباختگان به هویت وی پی برده و پلیس را مطلع و در نتیجه این متهم درحین انجام کلاهبرداری دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری ده میلیون ریالی، اعتراف کرد، از مردم این شهرستان خواست: در این گونه موارد، از افرادی که خود را مامور دستگاه های مختلف به ویژه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی معرفی می کنند، کارت شناسایی معتبر بخواهید و در صورت امتناع، بی درنگ مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه