طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی شب یلدا در گیلان با قوت در حال اجراست

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا گفت: طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی شب یلدا در استان با قوت در حال اجراست.

طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی شب یلدا در گیلان با قوت در حال اجراست

به گزارش ۸دی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا گفت: طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی شب یلدا در استان با قوت در حال اجراست.

رضا قشلاقی افزود : در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضای برخی از کالاها در این ایام ، طرح نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه کالا و خدمات از بیست و سوم در دستور کار مشترک اتاق اصناف رشت و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است .
وی با بیان اینکه بیشتر کنترل و نظارت در این طرح شامل واحدهای عرضه آجیل ، خشکبار ومیوه فروشی ها می شود، اظهار کرد: در بازرسی های انجام یافته ، تعداد ۱۵ واحد متخلف با عناوین اتهامی درج نکردن قیمت ، صادر نکردن فاکتور ، گرانفروشی و کم فروشی شناسایی که مراتب برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه از کشف و توقیف مقدار ۷۸۶ ثوب البسه خارجی قاچاق با ارزش ریالی ۱۵۲ میلیون ریال خبر داد .
وی افزود: این مقدار کالای قاچاق در بازرسی از خودروی پژو توسط عوامل نیروی انتظامی مستقر در پلیس راه سراوان کشف و ضبط و پرونده جهت رسیدگی به این مرجع ارسال شده است .
وی با بیان اینکه کالا های قاچاق کشف شده از شهرستان بانه توسط دو متهم ۲۷ و ۲۸ ساله به مقصد شهرستان رشت خریداری شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر دو متهم پرونده به دلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت بسر می برند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه