شهید سیرت‌نیا استوانه فرهنگی و فضیلت در گیلان بود/ مردم شهر رشت به برکت شهدا بیمه شدند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: دنیا بداند در تقدیم شهدا برای عزت اسلام تأسف نمی‌خوریم زیرا به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌ایم.

شهید سیرت‌نیا استوانه فرهنگی و فضیلت در گیلان بود/ مردم شهر رشت به برکت شهدا بیمه شدند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام محمد دهقانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در اربعین شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا مدافع حرم گیلانی، اظهار کرد: ایمان، جهاد و شهادت به قدری قوی است که انسان‌هایی را تربیت و برای دفاع از حرم ائمه (ع) اعزام کند.

وی یادواره شهدا را مراسم تکریم از فرهنگ شهادت دانست و افزود: از لحظه‌ای که انسان در کره خاکی گام گذاشت دو اردوگاه حق و باطل ایجاد شد و از فرهنگ علوی یاد گرفتیم که حق ماندگار است و باطل جایگاهی ندارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه انسان موجودی برتر و مسئولیت‌پذیر است، گفت: باید بندگی خداوند متعال را به‌جا آورد.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی تمام انسان‌ها دارای مسئولیت هستند و فرد اندیشمند در اردوگاه خداوند حاضر می‌شود.

به گفته دهقانی، در اردوگاه حق اگر انسانی به شهادت برسد صاحب خون او و انتقام گیرنده خداوند است.

وی با اشاره به اینکه با شهادت شهدایی مانند سیرت‌نیا استان گیلان تطهیر و ماندگار شده‌است، تصریح کرد: امروز تمام عالم صدای شهدای مظلوم مدافع حرم را می‌شنوند.

این مسئول شهید سیرت‌نیا را از نسل ائمه (ع) دانست و یادآور شد: جوانان وفادار به اهل بیت (ع) آماده دفاع از حرم اهل بیت هستند.

وی شهید سیرت‌نیا را استوانه فرهنگی و فضیلت در گیلان خواند و خاطرنشان کرد: سیرت‌نیا برای دفاع از حرم ائمه (ع) به شهادت رسید.

دهقانی با بیان اینکه شهدای حرم با شهیدان دفاع مقدس پیوند خوردند، یادآور شد: دنیا بداند در تقدیم شهدا برای عزت اسلام تأسف نمی‌خوریم زیرا به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌ایم.

وی گفت: مردم شهر رشت به برکت شهدا بیمه شدند و جامعه متحد شده و شهدای مدافع حرم دنباله‌رو شهیدان کربلا هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با تصریح بر اینکه اسلام مرز نمی‌شناسد، افزود: هر جا مسلمانی زیر ستم باشد باید از او دفاع کنیم.

وی به فاجعه قتل‌عام شیعیان در نیجریه اشاره کرد و متذکر شد: یک‌هزار نفر شیعه را در نیجریه به شهادت رساندند اما کسی اظهار تأسف نکرد.

دهقانی شهدای شیعه را از جنس شهدای مدافع حرم هستند و اظهار کرد: به دلیل اینکه این شهدا مظلوم هستند باقی می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه کسی نمی‌تواند تفکر شهید سیرت‌نیا را بگیرد زیرا با اندیشه کربلا پیوند خورده‌ است، خاطرنشان کرد: آنها که می‌گفتند جوانان امروز توان دفاع ندارند اکنون ببینند جوانان ما هوشمندانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: جوانان امروز نسبت به جوانان ابتدای انقلاب اسلامی هوشمندانه و با آموزش‌های لازم از ارزش‌های امام حسین و حرم ائمه (ع) دفاع می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه