حماسه ۸ دی ثمره بیداری مردم ولایتمدار گیلان بود/ شهدای مدافع حرم یاد شهیدان املاکی، خوش‌سیرت و … را زنده کردند

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان گفت: شهیدان سجاد طاهرنیا، حبیب روحی چوکامی، سید اسماعیل سیرت‌نیا و … در تقابل با وهابیتی که قصد ضربه زدن به اسلام را داشت به شهادت رسیدند.

حماسه ۸ دی ثمره بیداری مردم ولایتمدار گیلان بود/ شهدای مدافع حرم یاد شهیدان املاکی، خوش‌سیرت و … را زنده کردند

به گزارش ۸دی، سردار هامون محمدی با اشاره به احساس مسئولیت شیعیان در مورد مسلمانان در کشورهای اسلامی اظهار کرد: اگر بنا باشد ظلمی در جایی اتفاق بیفتد تا آنجا که توانایی داشته باشیم برای مقابله با ظلم حضور پیدا می‌کنیم.

وی به تحمیل بلا و سختی استکبار جهانی به مردم سوریه اشاره کرد و افزود: جوانان غیرتمند ایرانی برای کمک به مردم سوریه به منظور مقابله با داعش از آمادگی لازم برخوردار هستند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی ملت ایران ارزشمند است، تصریح کرد: شهیدان سجاد طاهرنیا، حبیب روحی چوکامی، سید اسماعیل سیرت‌نیا و … در تقابل با وهابیتی که قصد ضربه زدن به اسلام را داشت به شهادت رسیدند.

محمدی، شهدای مدافع حرم را زنده کننده یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خواند و بیان کرد: شهدای مدافع حرم یاد شهیدان املاکی، خوش‌سیرت و … را زنده کردند.

وی به دوخته شدن چشم امید مردم مظلوم سوریه به ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایرانی‌ها و فرزندان میرزا کوچک جنگلی ثابت کردند مردانه وارد میدان می‌شوند و از مردم مظلوم دنیا دفاع می‌کنند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به روحیه بالای مردم ایران برای دفاع از حرم ائمه (ع)، اظهار کرد: روح آزادگی و کمک به همنوع ملت ایران در دیگر ملت‌ها نهادینه شده است.

محمدی مقاومت ملت ایران پس از گذشته ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار ستودنی دانست و خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران ایثارگرانه در صحنه حضور داشتند.

وی در ادامه به هشت ماه دفاع مردم ایران در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌ها با عناصر و ایادی استکبار جهانی در داخل تقابل کردند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها یک روز زودتر از مردم دیگر استان‌ها برای مقابله با عناصر فتنه در هشتم دی ماه سال ۸۸ در میدان حاضر شدند، تصریح کرد: مردم گیلان برای مقابله با فتنه پیشگام بودند و توانستند صحنه را علیه دشمنان برگردانند.

محمدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی براینکه فتنه سال ۸۸ برنامه طراحی شده از طرف دشمنان بود، اشاره کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ برای مردم حقیقت‌بین ایران اسلامی به‌ویژه گیلانی‌ها ثابت شده است.

وی با اشاره به حضور خودجوش مردم برای مقابله با فتنه سال ۸۸، بیان کرد: حماسه هشت دی سال ۸۸ ثمره بیداری و آگاهی اسلامی، دینی و انقلابی مردم ولایتمدار گیلان بود.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان حضور به‌موقع گیلانی‌ها در صحنه را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: مردم تشخیص می‌دهند در زمان مقتضی باید در صحنه حضور داشته باشند و از انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه