کاندیداتوری برای مجلس خبرگان یک “حق خانوادگی” است

رفسنجانی دیروز در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین “حق خانوادگی” امام است..

کاندیداتوری برای مجلس خبرگان یک “حق خانوادگی” است

به گزارش ۸دی، هاشمی رفسنجانی کاندیداتوری در مجلس خبرگان را بک “حق خانوادگی” خواند.

 

رفسنجانی دیروز در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین “حق خانوادگی” امام است ولی می‌بینید که چگونه با این یادگار ارزشمند برخورد می‌کنند.

 

یکی از مهمترین نقد ها به هاشمی نگاه خانوادگی وی به مسائل کشور است به گونه ای که پس از زندانی شدن پسرش تمام قوه قضاییه را نا مشروع خواند.

 

هاشمی که پیشتر ننتقدین خود را روستایی خطاب کرده بود روز گذشته خطاب به مخالفانش آنها را کلاغ خواند…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فرشاد
مدیر محترم سایت چرا اخبار اشتباه به خورد مردم می دهید .تیتری که زدید تحت عنوان : کاندیداتوری برای مجلس خبرگان یک “حق خانوادگی” است. بعد هم ادامه می دهید و از قول او می نویسید که : رفسنجانی دیروز در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: اعلام نامزدی شخصیتی چون ایشان، کمترین “حق خانوادگی” امام است ولی می‌بینید که چگونه با این یادگار ارزشمند برخورد می‌کنند. دوست عزیز در اینجا آقای هاشمی در مورد آقای سید حسن خمینی دارند صحبت میکنند ، نه در مورد خودشان لطفا اخبار درست به مردم بدهید . بعد میگید چرا رفسنجانی به مخالفان خود کلاغ می گوید ، خب به خاطر همین مسائل است دیگه انشالله که موفق باشید
صادق در پاسخ به فرشاد
کجای متن گفته شده که درباره خودشه متن به فضای فکری ایشان اشاره دارد
در حاشیه