مرگ بر آمریکا به غرب فهماند ملت از حقوق خود عقب نمی‌نشیند

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: شعار مرگ بر آمریکا در یوم‌الله ۱۳آبان پشتوانه مستحکمی برای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران بود و به غرب فهماند که ملت از حقوق خود ذره‌ای عقب نمی‌نشیند.

مرگ بر آمریکا به غرب فهماند ملت از حقوق خود عقب نمی‌نشیند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و سیاسی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: آزادگی در راه دین از درس‌های ماندگار عاشورا است.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا، دانشگاه عظیم ایثار، ازخودگذشتگی، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با کفر و استکبار است، افزود: مردم ایران اسلامی با پیروی از مکتب عاشورا در مقابل طاغوت قیام کردند و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به دشمنی ۳۵ساله جهان کفر و مستکبران با ایران اسلامی، گفت: ایران امروز محور اتحاد آزادی‌خواهان در دنیا است.

علیزاده با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی به معنای مذاکره و سازش برای رفع تحریم‌ها نیست بلکه به معنای توسعه درون‌زا و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای جهش اقتصادی است.

وی با تأکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی میدان بازی‌های سیاسی و حزبی نیست، گفت: در بهمن ۵۷ و با دستان خالی ملت در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی ایستادند و انقلاب به پیروزی رسید.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به روند مذاکرات ژنو، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا در یوم‌الله ۱۳آبان پشتوانه مستحکمی برای تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران بود و به غرب فهماند که ملت از حقوق خود ذره‌ای عقب نمی‌نشیند.

علیزاده با اشاره به تدبیر نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری افزود: تدبیر نرمش قهرمانه فرصتی برای غرب و آمریکا برای ابراز پشیمانی از عملکرد گذشته‌اشان بوده و غرب باید از این فرصت با احترام به حقوق قانونی ملت ایران برای جبران گذشته سیاه خود استفاده کند.

وی با اشاره به ناتوانی غرب و آمریکا، تصریح کرد: آمریکایی‌ها به ذلت افتاده‌اند جهان دید که آمریکا جرأت نکرد به سوریه حمله کند و آخرش گفتند حمله محدود می‌کنیم اما همین را هم نتوانستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه