اندر حکایات اتفاقات این روزها…

اصلا قصدم این نیست بپرسم چرا کشورهای سلطه گر خود این گروه تروریستی را تجهیز کرده اند و بعد به بهانه آنچه مبارزه با تروریسم می خوانند به بلاد اسلامی لشگر کشی می کنند و بازار فروش سلاح راه می اندازند و سرمایه های خدادادی ملتها را به یغما میبرند و هزاران بیخانمان را آواره می کنند .

اندر حکایات اتفاقات این روزها…

به گزارش ۸دی، علی گلرخ در یادداشتی نوشت:

این روزها اتفاقاتی در شرف وقوع است که نمی گذارد بی تفاوت و بدون موضع گیری بنشینی و تماشاگر باشی.
بدون مقدمه بگویم آن اتفاق نامبارک “داعش”است .فرزند شوم صیهونیسم ,هرچند بررسی علل پیدایش و آسیب شناسی آن بعهده متخصصین امر است ‘و اصلا قصد بر آن نیست که بپرسم چه شده است که به محض برافراشته شدن پرچم خلافت و اعلام موجودیت یک خلیفه جعلی بخشی از جمعیت مساجد ساخت سعودی ها در کشورهای اروپایی با ابوبکرالبغدادی دست بیعت می دهند! و عقده های سر خورده خود در کشورهای اروپایی را در شلیک گلوله های صیهونیستی به قلب انسانیت جستجو می کنند.
اصلا قصدم این نیست بپرسم چرا کشورهای سلطه گر خود این گروه تروریستی را تجهیز کرده اند و بعد به بهانه آنچه مبارزه با تروریسم می خوانند به بلاد اسلامی لشگر کشی می کنند و بازار فروش سلاح راه می اندازند و سرمایه های خدادادی ملتها را به یغما میبرند و هزاران بیخانمان را آواره می کنند .
قصدم بر آن نیست که بگویم یکی از دهها عامل بوجود آمدن این دست شیطانی مخفی کردن حقیقت و چهره تابناک اسلام از دید مردم جهان است و همین مهم سبب نگارش نامه به جوانان غرب از جانب ولی امر مسلمین شده است .و چه دقیق و مدبرانه عنوان نموده اند که:
“به هر حال این شما هستید که باید لایه های ظاهری جامعه ی خود را بشکافید گره ها و کینه ها را بیابید و بزدایید شکافها را بجای تعمیق باید ترمیم کرد”
اصلا قصدم بیان این پرسش نیست که آیا جنگیدن در کیلومترها خارج از مرزهای ایران چه حکمی دارد؟
چرا که اظهر من الشمس است و باید گفت اولا این جنگی فقط با مولفه های یک جنگ فیزیکی نیست بلکه جهادی است به معنای کامل و آنانکه در مقابل گلوله های صیهونیستی داعش می جنگند نه تنها مدافعان حرم زینبی هستند بلکه تمام قد مدافع اسلام ناب محمدی(ص)می باشند.
مدافعانی که برای دفاع از اصالت رسالت رسول اله(ص)ترک خانه و وطن و همسر و فرزند کرده اند .
اما انچه مرا برای نوشتن این یادداشت ترغیب نموده است نیروی عظیم و اعجاب برانگیز شهادت است
نیروی جاودانی که پشتوانه دین خداست و سبب مانایی و ماندگاری آن.
فقط کافی است به معنای ثاراللهی  در صفات حسین ابن علی (ع)توجه کنید.و اینکه چگونه خون خدا دین خدا را زنده کرده است و جریان خون در رگهای دین با شهادت سالار شهیدان در کربلا محقق شده است و هم اکنون رهروان پاک آن امام همام با نثار قطره قطره خون خود درخت اسلام را آبیاری می کنند.
باید اعتراف کرد در چند وقت اخیر حضور پیکر پاک شهدای مدافع اسلام _جدای از غم فراق که ابدی است_,موجی از وحدت ,سرزندگی,پویایی,ایثاروهرچه خوبی است نثار نموده,انگار همه بر گرد تابوت شهید چون پروانه ای می چرخند و شهید از آن جهت که شهید است و به شهود رسیده است روشنی بخش شهر و روستا و جامعه می شود
نمی خواهم بگویم در چنین فضایی و در چنین موقعیت حساسی از تاریخ اظهار نظرهای بدون بصیرت عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزد._که می ریزد_و دل هر مسلمانی را می فشارد اما باید گفت آنچه در تاریخ ثبت است و در سیره اهل بیت جاری بود دفاع همیشگی از حقانیت دین مبین اسلام می باشد حتی به قیمت سر بدار شدن .و شاید می توان ادعا کرد کمترین بها در این راه نثار جان است به امید اینکه قلبهای جهانیان با حقیقت دین آشنا شود تا مقدمه ای باشد,برای ظهور منجی بشریت مهدی موعود
انشاله

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دوست دار شهید
با سلام می خواستم این نکته رو متذکر بشم متاسفانه در تشییع پیکر شهید حبیب روحی چوکامی مدافع حرم که ششمین شهید مدافع حرم استان می باشد و همچنین در مراسم سوم این شهید بزرگوار از مسئولین استان گرفته حتی فرماندار هم که شهید حوزه خودشون می باشد حضور نرساندن این نوعی بی توجهی وبی اعتنایی به خون پاک شهیدان است. به این دلیل ذکر کردم چون در مراسم سوم شهید سیرت نیا ذکر شد آقایان بیانیه دادن اینم مهر تایید که خودشون به خودشون زدن که ما در مسیر شهدا... نیستیم
در حاشیه