سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت آشفته بازار است

نیکومنش با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت آشفته بازار است، افزود: در برنامه‌های مطرح شده از هیچ‌کدام دستگاه‌ها برای مشارکت دعوت نشده و تمام هزینه‌ها باید از بودجه شهرداری هزینه شود.

سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت آشفته بازار است

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش‌نودهی امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر، نسبت به عملکرد سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت ابراز گلایه کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدام‌های سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت مناسب نیست، تصریح کرد: قرار بود برای برگزاری همایش روز رشت نشستی در این سازمان برگزار و طی آن برنامه‌های پیشنهادی زودتر اعلام شود و هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: حدود یک ماه است که سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی عملاً تعطیل شده و مدیرعامل سازمان حضور ندارد.

وی گفت: امشب قرار بود برنامه‌های سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت برای همایش «روز رشت» با حضور مدیرعامل سازمان مطرح و مصوب شود اما وی به دلایل مشکلات در جلسه حضور ندارد.

نیکومنش‌نودهی با عدم رضایت‌مندی از برنامه‌های اعلام شده سازمان مذکور برای همایش «روز رشت»، خاطرنشان کرد: قرار بود مدیرعامل سازمان برای کاهش هزینه‌ها از دستگاه‌های دیگر برای مشارکت دعوت کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت آشفته بازار است، افزود: در برنامه‌های مطرح شده از هیچ‌کدام دستگاه‌ها برای مشارکت دعوت نشده و تمام هزینه‌ها باید از بودجه شهرداری هزینه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت متذکر شد: بارها خواستار بهره‌مندی از حضور چهره‌های فرهیخته و فرهنگی در موضوعات فرهنگی شهر شدم اما این موضوع توسط سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت نادیده گرفته شده است.

عضو دیگر کمیسیون فرهنگی‌ شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: به موضوعات فرهنگی در سطح محلات بیشتر توجه شود.

امیرحسین علوی، درباره فعالیت انجمن‌های ثبت شده در سازمان فرهنگی‌ ـ‌ ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: بالغ بر ۲۰ انجمن در این سازمان ثبت شده اما تاکنون برای دیدار اعضای شورا با این انجمن‌ها هیچ اقدامی از طرف سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی شهرداری رشت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون انجمن‌های مذکور چهار نوبت جلسه با شهردار رشت برگزار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید این موضوع بررسی و هر چه سریع‌تر اعضای کمیسیون فرهنگی شورا با انجمن‌های ثبت شده در سازمان فرهنگی‌ ـ ورزشی دیدار داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: برگزاری چنین جلساتی نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شهر ایفا می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه