دیوار جیغ با دستور رییس دانشگاه فرهنگیان گیلان برچیده شد/ حاشیه هایی که در دانشگاه فرهنگیان گیلان تمامی ندارد+ تصاویر

اما سرکار خانم دکتر گلین مقدم که به فردی پرحاشیه در دانشگاه های استان تبدیل شده است و در روزهای اخیر در سایت های خبری مختلف استان تیتر اصلی حواشی بود! در روز دانشجوی امسال سنگ تمام گذاشت.

دیوار جیغ با دستور رییس دانشگاه فرهنگیان گیلان برچیده شد/ حاشیه هایی که در دانشگاه فرهنگیان گیلان تمامی ندارد+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو انگار حاشیه های خانم دکتر دانشگاه تربیت معلم تمامی ندارد! هر از چند گاهی فضای تحت مدیریت ایشان دچار مسائلی می شود که حساسیت رسانه ها را به دنبال دارد. ۱۶ آذر امسال با توجه به تاکیدات جناب دکتر روحانی و ژست های مکرر دولتی ها درباره ی وجود فضای آزادی بیان در دانشگاه ها، روزی سیاه در پرونده ی سیاسی دولت تدبیر و امید رقم زد.

اما سرکار خانم دکتر گلین مقدم که به فردی پرحاشیه در دانشگاه های استان تبدیل شده است و در روزهای اخیر در سایت های خبری مختلف استان تیتر اصلی حواشی بودند! در روز دانشجوی امسال سنگ تمام گذاشت.بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس بنت الهدی تصمیم داشت به مناسبت این روز در یک عمل ابتکاری و جنبشی و ارزشمند اقدام به راه اندازی دیواری به نام دیوار جیغ نماید که تبدیل شود به تریبون آزاد مکتوب دانشجویان. در ابتدای امر ریاست دانشگاه نسبت به این کار اعلام موافقت نمود اما موضوع را تغییر داد. موضوع پیشنهادی دانشجویان (عملکرد دولت از سال نود و دو تا نود و چهار) بود که خانم دکتر موضوع اخلاق در سیاست پیشنهاد داده و عملی کردند.

دیوار جیغ با این موضوع نصب شد اما با نوشته ی یکی از دانشجویان که انتقادی ضمنی به برخی از روسای دانشگاه ها بود،کلا پرچیده شد و برگی زرین بر حواشی خانم دکتر استان افزود، جالب این است که پس از مراجعه دانشجویان درباره ی علت برچیده شدن این عمل ابتکاری و ارزشمند ایشان این پاسخ را دادند: دستور نهادهای دیگر است و در ادامه سه پیشنهاد به دانشجویان ارائه می کند که بیشتر شبیه پاسکاری آن هاست.

اما سوال و پیشنهاد پایگاه خبری پیک دانشجو از خانم دکتر: آیا چنین برخوردی با این دانشجویان مصداق آزادی بیان است؟ و آیا بهتر نیست به جای ارائه پیشنهاد به دانشجویان سعه صدر و آستانه ی تحمل خود را بیشتر کنند!

 

photo_2015-12-14_17-22-49photo_2015-12-14_17-23-03photo_2015-12-14_17-23-13 photo_2015-12-14_17-24-19

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه