وقتی رهبر انقلاب سوریه را خط مقدم اسلام می داند، قرارنیست کسی از خودش نظریه ، ایده و یا تحلیل بدهد

یادواره ۱۲۹ شهید والامقام بخش چابکسر با حضور مسئولین استانی و کشوری و مردم شهید پرور منطقه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

وقتی رهبر انقلاب سوریه را خط مقدم اسلام می داند، قرارنیست کسی از خودش نظریه ، ایده و یا تحلیل بدهد

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما ،  امام جمعه چابکسراز همه افرادی که در برگزاری مراسم همکاری داشتند تشکر نمود و ازمردم شهید پرور منطقه چابکسر که با حضورشان نشان از قدردان بودن شان از شهدا بود، تقدیر نمودند و از فرمانده سپاه قدس گیلان برای سخنرانی به جایگاه دعوت بعمل آوردند.

سردار عبدالله پور با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) ، به فرمایش امام راحل اشاره داشت و گفت: ملت ما بهتر از ملت حجاز دوران رسول الله(ص) است.

وی افزود : امروز در مجلسی حضور داریم که یادبود بهترین های ملت ما هستند و هدایت این کشور توسط همین بزرگواران می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اگر فشار های برملت ایران تاکنون نتوانسته جواب بگیرد ، فقط و فقط بخاطر ادامه راه شهداست و تا زمانی که ملت راه شهدا را ادامه می دهند هیچ گزندی به انقلاب و مملکت ما نخواهد رسید.

سردار عبدالله پور در ادامه به جریان داعش در کشورهای اطراف اشاره نمود و گفت: برنامه ریزی ۲۵ ساله ای پشت تشکیل این گروه بوده است و هدف از آن انحراف در دین مبین اسلام است.

وی اظهار داشت : آمریکا برای انقلاب اسلامی مان نقشه کشیده و یکی از مهمترین نقشه هایش ایجاد داعش بوده است که با برنامه ریزی آنان قرار بود پس از عراق وارد ایران شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به خاطره ای از زبان سردار سلیمانی پرداخت و گفت: ایشان جهت گزارش ماجرای سوریه وقتی که کاخ اسد سقوط کرده بود، خدمت رهبر انقلاب رسیدند و وقتی گفتند نمیتوان سوریه راحفظ کرد ، رهبر معظم انقلاب فرموده اند: بروید به بشار اسد بگویید سوریه را حفظ کند، نیروهای ما می رسند.

سردار عبدالله پور اضافه کرد: تدبیر رهبر انقلاب در خصوص سوریه موجب آزاد سازی ۷۵ درصد خاک این کشور با دلاورمردهای بزرگمردانی همچون شهید همدانی شد.

وی خاطرنشان کرد : امروز که رهبری انقلاب خط مقدم اسلام را سوریه می داند قرار نیست کسی نظریه ، ایده و یا تحلیل در خصوص سوریه بدهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: این ۶ شهید مدافع حرم گیلانی که تقدیم اسلام شد ، ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس اند، اینها نسل شهید املاکی ها هستند.

سردار عبدالله پور افزود: اگر می خواهید گمراه نشوید ببینید ولی فقیه تان چه می گوید. دوستان ،  تا زمانی که راه شهدا ادامه دارد هیچ گزندی به این مملکت نخواهد رسید.

در پایان این مراسم حاضرین با مداحی مداحان اهل بیت به سینه زنی پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه