لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ماسال، رضوانشهر، تالش

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید و در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه ماسال ، رضوانشهر ، تالش پرداخته شده است.

لیست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ماسال، رضوانشهر، تالش

با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸دی در نظر دارد نامزدهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند معرفی نماید.

شما مخاطب گرامی می توانید با کلیک بر روی (مدعیان بهارستان گیلان) از لیست نامزدهای احتمالی سایر شهرستانهای استان گیلان مطلع شوید.

TALESH

در این بخش به معرفی نامزدهای احتمالی حوزه ی انتخابیه ماسال، رضوانشهر، تالش پرداخته شده است، که در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید:

 

محمود شکری

۱.محمود شکری متولد سال ۱۳۳۸ در روستای سیاه داران تالش دارای کارشناسی ارشد مدیریت دولتی که در سابقه اجرایی اش مدریت کل اقتصاد و دارایی اردبیل و مشاوری وزیر اقتصاد و دارایی را دارا می باشد. وی همچنین نماینده فعلی حوزه انتخابیه ماسال ، رضوانشهر، بوده و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره ی نهم انتخابات مجلس است.

 

بهمن محمد یاری

۲.بهمن محمد یاری متولد سال ۱۳۴۱ در شهرستان ماسال دارای مدرک کارشناسی ارشد که در سابقه اجرایی اش کارمندی وزارت اطلاعات و مشاوری وزیر اقتصاد و دارایی موجود می باشد. وی همچنین سابقه نمایندگی دوره های پنجم ، هفتم ، هشتم را دارا بود و سابقه کاندیداتوری در دوره های پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم و نهم انخابات مجلس را است.

 

احسن ا... رادمهر

۳.احسن ا… رادمهر متولد سال ۱۳۴۸ در روستای رودبار سرای رضوانشهر دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی که در حال حاضر مشغول به کار در شرکت سامان قزوین به عنوان مدیر عامل می باشد. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

Capture

۴.حسین نیرومند متولد سال ۱۳۵۶ در شاندرمن دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه گیلان که هم اکنون به عنوان قاضی در استان فعالیت می کند. وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انخابات مجلس است.

 

عزیز پورعزیزی

۵.عزیز پورعزیزی متولد روستای باقر محله اسالم دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی که بازنشسته سپاه بوده و در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشگاه علمی و کاربردی تالش و دانشگاه آزاد مشغول به کار است.وی سابقه نمایندگی نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

منصور یوسفی

۶.منصور یوسفی دارای مدرک دکتری مردم شناسی از آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان که در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور استان گیلان بوده و در سابقه اجرایی اش ریاست دانشگاه پیام نور رضوانشهر و ریاست دانشگاه پیام نور تالش وجود دارد. وی سابقه نمایندگی مجلس نداشته و تنها سابقه کاندیداتوری اش در دوره نهم انتخابات مجلس است.

 

بهرام کاوکار

۷.بهرام کاوکار دارای مدرک کارشناسی ارشد که در حال حاضر مشغول به کار در شهرداری تهران می باشد. وی نه سابقه نمایندگی دارد و نه سابقه کاندیداتوری.

 

 

 

Capture

۸. محمدرضا سلامی ریک معروف به مهندس سلامی، اهل و ساکن تالش متولد سال ۱۳۵۸، کارشناس مهندسی کشاورزی و کارشناس ارشد رشته برنامه ریزی محیطی و کارشناس اداره محیط زیست تالش است. سلامی در انتخابات گذشته یکی از کاندیداهای مجلس نهم در حوزه انتخابیه تالش بزرگ بود و رتبه ششم را دست آورد.

 

index

۹. سید محمد اسحاقی دبیر اجرایی ستاد علی اکبر ولایتی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و  یکی از مدیران نظارتی استان گیلان میباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه