نیروهای حجمی شهرداری رشت ۵ ماه حقوق نگرفتند/به دلیل وحشت از اخراج، سکوت اختیار کرده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نیروهای حجمی شهرداری رشت شامل رفتگران، رانندگان، کارگران، سازمان‌های تابعه و… حدود پنج ماه حقوق و مزایای خود را نگرفته‌اند و به دلیل وحشت از اخراج، سکوت اختیار کرده‌اند.

نیروهای حجمی شهرداری رشت ۵ ماه حقوق نگرفتند/به دلیل وحشت از اخراج، سکوت اختیار کرده‌اند

به گزارش ۸دی، محمود باقری‌خطیبانی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: رانندگانی که به صورت حجمی در شهرداری رشت مشغول به خدمات‌دهی به مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت هستند حدود پنج ماه است که مبلغی بابت حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت باید دلیل تأخیر در پرداخت حقوق رانندگان را اعلام کند، تصریح کرد: خدمت به مردم و احقاق حقوق آنها نباید شعار باشد و باید به آن عمل شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه افراد مذکور به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق حتی توان پرداخت اجاره خانه‌های خود را ندارند، تصریح کرد: این موضوع بر انبوه مشکلات آنها افزوده‌است.

باقری‌خطیبانی ادامه داد: رفتگرانی که در هوای سرد‌ و بارانی مشغول به خدمات‌دهی هستند همواره با تأخیر حقوق خود را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق مربوط به آبان ماه پرسنل سازمان‌های تابعه شهرداری رشت، گفت: ۲۲ روز از آذر ماه گذشته اما هنوز حقوق مربوط به آبان ماه برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری رشت پرداخت نشده‌است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: چرا شعارهای نهج‌البلاغه‌ای می‌دهیم اما در عمل به گونه‌ای دیگر اقدام می‌کنیم.

وی با ابراز نارضایتی از تأخیر در پرداخت حقوق رفتگران‌ شهرداری رشت گفت: کسانی که پروژه پیاده راه‌سازی رشت را آبروی خود می‌دانند چرا در مقابل پرداخت نکردن حقوق رفتگران شهر رشت، رانندگان حجمی و کارگران فضای سبز شهرداری رشت سکوت کرده‌اند.

باقری‌خطیبانی با اشاره به روی کار آمدن نیروهای جدید در شهرداری رشت خاطرنشان کرد: حدود سه ماه است که برای پیگیری این موضوع به رئیس شورا نامه نوشته‌ایم اما تاکنون پاسخی به بنده داده نشده‌است.

وی با بیان اینکه بیکاری در رشت غوغا می‌کند، خاطرنشان کرد: دلیل اصرار به‌کارگیری برخی از افراد بازنشسته را متوجه نمی‌شوم ضمن اینکه نیروهای حجمی شهرداری رشت‌ به دلیل وحشت از اخراج شدن بابت تأخیر در پرداخت حقوق‌شان سکوت اختیار کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از تمام نیروها سفته‌های میلیونی بابت اشتغال توسط شرکت‌ها گرفته شده‌است، متذکر شد: تأخیر در پرداخت حقوق و مزایای آنها مسئله‌ای مشکل‌ساز شده‌است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
امین
آقای عضو شورا که اعتقادت این است در قبال رأی‌ شهروندان‌ مسئول هستیی و باید در راستای شاد کردن و سعادت آنها حرکت کنی. پس چرا شهروند کارگر شاغل در شهرداری و سازمانهای وابسته را با پیگیری پرداخت بموقع حقوق که از بدیهی‌ترین حق آنان است خوشحال نمیکنی رفتگر محله میگه 2ماه حقوق نگرفته!! نیروی شرکتی حفاظت اماکن ساخنمانها و اموال شهرداری میگه 4ماهه حقوق نگرفته!! چرا به قسم خود عمل نمیکنی؟ آقای حاجی‌پور با شما هستم، چرا به حاج محمود خیره شدی؟ فقط بلدید در جلسات بهبه و چهچه این و اونو بگی؟!!
در حاشیه