شهادت یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون در حلب سوریه +عکس

روز گذشته سردار شهید «حسین فردایی» از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون در حلب سوریه و در مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهادت یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون در حلب سوریه +عکس

به گزارش ۸دی، سردار شهید حسین فدایی, از فرماندهان ارشد لشکر افغانستانی فاطمیون عصر روز گذشته در حلب به شهادت رسید.

 

لشکر فاطمیون نیرویی از مجاهدین مسلمان افغانستانی مبارز در زمان حمله شوروی به افغانستان و دوران طالبان و همچنین گردان ابوذر یا افغانستانی‌های حاضر در جنگ ایران عراق، مهاجرین شیعه مقیم ایران و مهاجرین شیعه مقیم سوریه شکل گرفته و مأموریت اولیه خود را دفاع از حرم و مقبره حضرت زینب و حضرت رقیه و مأموریت نهایی خود را مبارزه با ظلم و استکبار و رفع مظلومیت از سراسر جهان میدانند.

 

این گروه در سال ۱۳۹۰ شمسی با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری ۲۲ نفر برای دفاع از حرم راهی سوریه شدند و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون شناخته می‌شوند.

 

 

 

 

لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص می‌باشد که به تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب (س) می‌باشد، تا جائیکه در جریان تصرف بلندی‌های اطراف لاذقیه شخص سید حسن نصرالله به رزمندگان این لشکر تبریک گفت، مناطقی که مدتها در دست تروریست‌ها بود و کاری از جانب ارتش و نیروهای حزب الله بر نمی‌آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه