محدودیت ترافیکی محور رشت‌ ـ قزوین از فردا

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: از ساعت ۸ صبح فردا در محور رشت‌ ـ‌ قزوین محدودیت ترافیکی برقرار است.

محدودیت ترافیکی محور رشت‌ ـ قزوین از فردا

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط جوی مناسب و وضعیت خوب جاده‌ها موجب شده تا حجم تردد در محورهای استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه محورهای رشت ‌ـ‌ انزلی، لاهیجان ‌ـ رودسر، رشت‌ ـ‌ انزلی، فومن ‌ـ ضیابر و آستارا ـ تالش بیشترین حجم تردد را دارند، گفت: اکنون حجم ترافیک در محورهای گیلان سبک‌تر است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان ترافیک رشت‌ ـ قزوین را روان‌تر خواند و گفت: اکنون فومن به ضیابر و آستارا به تالش حجم برگشت مسافر را دارند و بقیه راه‌ها نیز ترافیک روان‌تر است.

وی از محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ورود مسافران و زائران در محور مذکور از ساعت ۸ صبح فردا در محور رشت‌‌ ـ‌ قزوین محدودیت ترافیکی برقرار است.

رستگار محدودیت ترافیکی را تا ساعت ۲۳ فردا عنوان کرد و یادآور شد: در زمان محدودیت ترافیکی تردد انواع خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلر به جز حاملان مواد غذایی فاسدشدنی و سوختی ممنوع است.

وی با تصریح بر اینکه رانندگان خودروهای مذکور به ساعت محدودیت توجه داشته باشند، متذکر شد: در ساعت محدودیت ترافیک از تردد خودروهای سنگین در محور رشت ‌ـ‌ قزوین جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه گیلان رعایت سرعت و سبقت مطمئنه و پرهیز از شتاب در رانندگی را مورد تأکید رانندگان قرار داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه