دستگیری ۱۲ قاچاقچی آثار عتیقه درشهرستان تالش

سرهنگ عباس اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت افرادی ناشناس در یکی از روستاهای دور افتاده این شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری ۱۲ قاچاقچی آثار عتیقه درشهرستان تالش

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ عباس اسماعیلی فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت افرادی ناشناس در یکی از روستاهای دور افتاده این شهرستان، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: کارآگاهان آگاهی با بررسی های نامحسوس خود از حفاری غیرمجاز این افراد جهت بدست آوردن آثار باستانی اطمینان حاصل نموده و در عملیاتی غافلگیرانه ۱۲قاچاقچی آثار عتیقه را دستگیر  کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و ادوات حفاری کشف شده، بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اسماعیلی در پایان با توجه به آمادگی کامل پلیس در رابطه با برخورد قانونی با مجرمان علی الخصوص قاچاقچیان آثار تاریخی و باستانی از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس این شهرستان خواست، تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

IMG_6057

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه