سردار نقدی: سیدمحمد خاتمی نوعی از داعش است!/ وزیر ارشاد سابق نمونه ای از اسلام آمریکایی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن آقای روحانی که در لباس روحانیت شیعه در جریان فتنه ۸۸ و بدون توجه به اینکه رئیس جمهور بوده است، نزد شاه شرابخوار آل سعود می رود و برای انتخابات ایران کسب تکلیف می کند و از دولت امارات پول می گیرد، شیعه نیست بلکه نوعی از داعش است.

سردار نقدی: سیدمحمد خاتمی نوعی از داعش است!/ وزیر ارشاد سابق نمونه ای از اسلام آمریکایی است

به گزارش ۸دی، سردار محمد رضا نقدی در همایش پرچمداران بصیرت که در محل سالن بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وحدت موجود در استان کرمانشاه اظهار داشت: علمای و روحانیون منطقه دارای بصیرتی زبانزد هستند و که نتیجه آن امنیتی است که شیرینی آن را چشیده ایم.

وی با بیان اینکه وحدت زمینه ساز پیشرفت های چشمگیری در کشور شده است، افزود: پیشرفت های حاصل شده مدیون همین وحدت است.
سردار نقدی گفت: یادمان نرود در گذشته یک مسلمان در کشورها دیگر خجالت می کشید که بگوید مسلمان است اما امروز شرایط به گونه ای تغییر کرده است که رئیس جمهور روسیه دشمن خودش را با الله تهدید می کند و می گوید الله انتقام حمله را می گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کاخ سرخ روزی محل الحاد بود اما امروز به مدد وحدت مسلمانان توسط رئیس جمهور روسیه با کلمه الله آشنا می شود.

وی با اشاره به تاثیرات وحدت مسلمین بر قدرت آمریکا گفت: آمریکایی که دشمن بشریت است در سال ۵۷ چندین میلیارد دلار ذخایر ارزی داشت اما امروز ۱۹ هزار میلیارد دلار بدهی دارد که این نتیجه ایستادگی و وحدت ماست.

وی افزود: آمریکا در گذشته هر زمانی که ناو جنگی اش را به حرکت در می آورد و به سمت کشوری حرکت می کرد، آن کشور سقوط می کرد اما امروز کسی برای نیروهای نظامی اش ارزشی قائل نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها حتی در قضایای سوریه برای حمله به این کشور روز تعیین کرده بودند اما بعدا حرف خود را پس گرفتند این مسئله نشان می دهد که دشمن با وحدت امروز ما ذلیل شده است.

نقدی با بیان اینکه دشمن تا می توانست اقداماتی بر علیه ما انجام داد اما به نتیجه نرسید، گفت: در ابتدای انقلاب راهبرد آن ها ترور بود. پس از آن به استراتژی حمله نظامی روی آوردند اما مردم به صحنه آمدند و مقابل آن ایستادند.

وی به حمایت های جهانی از صدام در جنگ علیه ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا در میان حامیان صدام تنها کشوری بود که در دفاع از او ارتشش را به صحنه آورد.

وی تاکید کرد: آن ها از طریق استراتژی تهاجم فرهنگی و سیاسی ۱۰ سال کار کردند و می خواستند در سال ۷۸ میوه اش را پچینند اما ملت ما در مقابل آن ها ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از شکست اقدامات و برنامه ریزی های متعدد، دشمن به استراتژی جنگ رسانه ای روی آورد و انبوهی از رسانه ها را راه اندازی کرد. فیس بوک و توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی در فتنه ۸۸  را با اشراف طغیان کرده ای که به دنبال قدرت خودشان بودند پیوند زد اما ملت در ۹ دی همه برنامه های ۱۰ ساله آن ها را شکست داد.

وی با بیان اینکه فتنه گران به آمریکا متوسل شدند، گفت: آن ها از آمریکا درخواست کردند که فشار اقتصادی بر ایران زیاد شود تا به تصور خود ظرف ۶ ماه مردم را به فلاکت و گرسنگی بکشانند اما به نتیجه نرسیدند. پس از آن بود که در ۱۵ فروردین سال ۹۴ اوباما اعلام کرد که تحریم ها نتوانست ملت ایران را به زانو در بیاورد.

نقدی گفت: پس از شکست هایی که آمریکا در برابر ملت ایران متحمل شد، امروز به سراغ نفوذ آمده است. مثال واضح نفوذ آمریکا دزدی است که پس از اتمام تیرهای خود برای مقابله با پلیس به سراغ چرب زبانی می رود و به او می گوید که با من کنار بیا. اگر آن پلیس با بصیرت باشد متوجه تغییر رفتار دزد می شود.

وی تاکید کرد: آمریکا اقدامات تروریستی، کودتا، جنگ رسانه ای، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بر علیه ملت ایران به راه انداخته است اما حالا می خواهد با چرب زبانی در داخل نفوذ کند.

وی افزود: در نوروز امسال در کاخ سفید سفره ۷ سین پهن کردند و پیام تبریک دادند. شعر به زبان فارسی خواند و فقط همین مانده بود که دعای کمیل را هم در کاخ سفید راه بیاندازند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یک عده انسان های ساده لوح می گویند که اقدامات آمریکا مربوط به گذشته بوده است و مردم ایران باید ببخشند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین گفت: در خیابان کاخ سفید به این گروه مقر داده اند و هر روز با مقامات آن جا عکس می اندازند.

نقدی در ادامه در خصوص حمایت آمریکا از اقدامات تروریسیتی علیه ملت ایران گفت: اقدامات تروریستی در شرق کشور و بمب گذاری ها در تکایا و حسینیه ها همه با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: راه اندازی گروه سلطنت طلب و برانداز، حمایت از شبکه ماهواره ای که آموزش بمب گذاری، شورش خیابانی می دهند از جمله اقداماتی است که آمریکایی ها کماکان بر علیه ملت ایران انجام می دهند.

نقدی با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در قراردادر الجزایر گفت:  در سال ۵۹ آمریکا در قرارداد الجزایر ایران به تمامی تعهداتش عمل کرد اما آن ها یک سنت از پول های ما و یک ریال از اموال شاه که از ملت ایران که به سرقت برده بود را پس ندادند. علاوه بر این جنگ نظامی، فتنه و … راه انداختد.

وی به شروط رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای برجام اشاره کرد و گفت: این اقدام از هوشمندی رهبری و ولایت است.

نقدی همچنین به حمایت آمریکا از گروه های ضد انقلاب در کردستان اشاره کرد و آن را نمونه دیگری از اقدامات آمریکا بر علیه ملت ایران دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از بزرگترین جنایت های آمریکا حمایت از گروه داعش و تکفیری هایی است که دین ندارند.

وی با تاکید بر اینکه جریان های تفکیری ۴ ماموریت را انجام می دهد و کلینتون وزیر امور خارجه وقت آمریکا هم به آن اشاره کرد گفت: همین الان هم وقتی این تروریست ها تحت محاصره قرار می گرند، برای آن ها سلاح می فرستند.

وی به سکوت اولیه کردستان عراق در مقابل داعش اشاره کرد و گفت: داعش به آن ها اعلام کرده بود که ما با شما کاری نداریم و  متاسفانه آقای بارزانی به آن ها را راه داده بود، اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و اگر رزمندگان نبودند اربیل سقوط می کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکایی های تئاتر مخالفت با داعش را اجرا می کنند، گفت: حملات پاریس به مردم و حمله به معلولین در آمریکا نشان دهنده این است که داعش ماموریت آمریکا را اجرا می کند اگر داعش مخالف آمریکا بود به کاخ سفید و پنتاگون حمله می کرد و نه به مردم این کشور.

وی با اشاره به تشکیل سازماندهی آمریکایی ها برای تشکیل گروه های همسو با خود در میان شیعیان گفت: در مقابل نیز گروه هایی هم از شیعه برای تفرقه افکنی درست کرده است تا راه را برای حاکمیت آمریکا باز کند.

وی با اشاره به ماموریت گروه های همسو با آمریکا و با ظاهر اسلامی گفت: اولین هدف آن ها تفرقه افکنی و جلوگیری از وحدت است.

نقدی به دومین ماموریت آن ها اشاره کرد و گفت: ایجاد چهره زشت در دنیاست دیگر هدفی است که آن ها دنبال می کنند. از آن جایی که در دنیا گرایش به اسلام زیاد است باید برای جلوگیری از آن چهره زشت و خشن از اسلام نشان بدهند و به همین خاطر به معلولین حمله می کنند و سر می برند.

وی به ماموریت سوم این گروه ها اشاره کرد و گفت: آن ها ماموریت دارند که جوان های پر نشاطی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه سیاسی آمده اند  را جذب کرده و سر به نیست کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به چهارمین ماموریت این گروه ها اشاره و تاکید کرد: ماموریت چهارم نگه داشتن رژیم صهیونیستی است.

به گفته نقدی هیچ یک از علمای برجسته اهل سنت از اقدامات داعش دفاع نمی کنند.

نقدی در بخش دیگری در سخنان خود با بیان انیکه بصیرت را امام(ره) به جامعه بخشید، گفت: امام فرمود مرزبندی شیعه و سنی را کنار بگذارید، مرزبندی های ما آمریکایی و اسلام ناب محمدی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آن آقای روحانی که در لباس روحانیت شیعه در جریان فتنه ۸۸ و بدون توجه به اینکه رئیس جمهور بوده است، نزد شاه شرابخوار آل سعود می رود و برای انتخابات ایران کسب تکلیف می کند و از دولت امارات پول می گیرد، شیعه نیست بلکه نوعی از داعش است.

وی افزود: آن آقای وزیر ارشاد سابق که به دربار سعودی رفت هم، نمونه ای از اسلام آمریکایی است.

نقدی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ بسیجی ها آمدن در جبهه ها مقابل صدام ایستادن اما امروز که جنگ اقتصادی راه افتاده است، رزمندگان به میدان آمده اند.

وی گفت: سپاه استان کرمانشاه اقداماتی مناسب و بزرگی در تولید شغل با کمک مردم، انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: اگر مدیران اقتصادی از ظرفیت این نیروها استفاده کنند نتایج خوبی می گیرند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه