قرآن به جوانان هویت و اعتماد به نفس می بخشد

هاشم اسماعیلی گفت: در جهانی مملو از انحرافات اجتماعی و هنجار شکنی های اخلاقی ،قران با هویت بخشی به فرایند زندگی جوانان اعتماد به نفس آنان را بهبود می بخشد.

قرآن به جوانان هویت و اعتماد به نفس می بخشد

به گزارش ۸دی، در جهانی مملو از انحرافات اجتماعی و هنجار شکنی های اخلاقی ، قرآن با هویت بخشی به فرایند زندگی جوانان اعتماد به نفس آنان را بهبود می بخشد.

هاشم اسماعیلی در مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ازسیاست ها و رسالت های مثبت و سازنده وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی  پس از روی کار آمدن  وزیر ورزش و جوانان جناب دکترگودرزی سخن گفت افزود :با انتخاب دکتر احمدی که سابقه  درخشانی در فعالیت های فرهنگی دارند ابتکار برگزاری این مسابقات  برای اولین بار در سال گذشته  پایه ریزی شد که به لطف خدا به شکل مطلوبی به انجام رسید.

وی افزود: دومین دوره مسابقات قرآن کریم  ویژه ورزشکاران ، جوانان و کارکنان از شهریور ماه ۱۳۹۴ آغاز شد که در ۱۱ رشته در دوبخش با مراجعه به سامانه الکترونیک و یا به ادارات ورزش و جوانان استان انجام می شد .

اسماعیلی برگزاری این دوره از مسابقات را نوید بخش روزهای خوب در انجام فعالیت های فرهنگی و تعالیم قرآنی ارزیابی کرد و گفت :باید در شکل گیری شخصیت فرهنگی جوانان همه ی عناصر فرهنگی استان مشارکت داشته باشند تا در نگرشی همگرایانه آینده جامعه را تضمین کنیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه