قرآن و تیرهای رها شده از جای جای دنیا به سمت تشیّع

مسئول برگزاری مسابقات قرآنی اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مسابقات قرآن بعنوان عاملی وحدت بخش همه ی برادران شیعه و سنی را به وحدت و برادری دعوت می کند.

قرآن و تیرهای رها شده از جای جای دنیا به سمت تشیّع

به گزارش ۸دی، مسئول برگزاری و نظارت برمسابقات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مسابقات قرآن بعنوان عاملی وحدت بخش همه ی برادران شیعه و سنی را در کنار یکدیگر به وحدت ، برادری و همزیستی مسالمت آمیز دعوت می کند.

به گزارش روابط عمومی ورزش وجوانان گیلان ،  علی اکبر حنیفی در دومین دوره مسابقات قرانی استان گیلان گفت :هر چقدر زمینه ی فعالیت های قرآنی را توسعه دهیم و گامهای مطلوبی  را در جهت وحدت ، اخوت و برطرف کردن نفرت و کینه ها برداریم بواقع به اهداف دین مبین اسلام نزدیک شده ایم .

وی با قدر شناسی از حر کت مثبت و سازنده وزرات ورزش و جوانان در طراحی این پروژه اثربخش ،برترویج این تفکر درسایر ارگان ها تاکید کرد و یادآورشد :قرآن کتابی بسیار عجیب و عظمتی شگرف داشته و لذا باید بکوشیم از این کلام آسمانی برای زدودن تیرگی ها و افزودن تقوا  و فضیلت بهترین بهره را ببریم .

این قاری برجسته قرآنی جهان امروز جهانی پر آشوب و مملواز فتنه ها  ، شک ها وتردید ها  دانست که مانند موریانه برپیکر جهان اسلام وارد شده و تلاش دارد از درون این پیکر ناگسستنی را در هم شکند .

حنیفی متذکر شد : بنا براین جوانان باید قوی شوند و به وسیله فرهنگی قرآنی  و نزدیکی به اهل بیت و افزایش توان استدلال  از قرآن و استناد به قرآن بتواند در برابر این شبه ها پاسخگو باشند

وی در ادامه افزود :ما شاهد شبهات زیادی هستیم که مثل تیر از جای جای دنیا به سمت تشیع رها شده و متاسفانه جوانان  گاهاً  دچارتزلزل می شوند و این امر هم ممکن است پایه اعتقادی آنان را سست کند .

این قاری بین المللی  تصریح کرد :قرآن مارا به تقویت  روح و اراده دعوت کرده و می خواهد تا قوی باشیم و برای این شبهات  پاسخ های قرآنی ارائه کنیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه