هدف برگزاری مسابقات قرآنی در محیط‌های ورزشی گیلان چیست؟

کعبی نژاد در افتتاحیه مسابقات قرآنی اداره ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به شعار وزیر ورزش وجوانان گفت : امسال ما شاهد استقبال بیشتر و کیفیت برگزاری مسابقات بودیم.

هدف برگزاری مسابقات قرآنی در محیط‌های ورزشی گیلان چیست؟

به گزارش ۸دی، مشاور معاون فرهنگی‌، آموزش و پژوهش جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات قرآنی با هدف شناسایی استعدادها و ترویج معنویت در محیط های ورزشی برگزار می‌شود.

کعبی نژاد در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به سخنان و شعار وزیر ورزش  وجوانان تحت عنوان ورزش پاک ، معنوی و معرفتی  گفت : امسال ما شاهد استقبال بیشتر و کیفیت برگزاری مسابقات بودیم  و امید وریم خداوند توفیق بدهد به عنوان خدمتگذاری کوچک فرصتی را فراهم کنیم تااستعداد های جوان، ورزشکار و همکاران خودمان در حوزه قرآنی به ظهور و بروز برسند .

IMG_0157
وی با بیان اینکه دومین دوره از مسابقات قرآن کریم از نظر کمی و کیفی استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است،از ارتقاء سطح تمایلات افراد به فعالیتهای قرآنی گفت و افزود:براساس برنامه های وزارت ورزش و جوانان با محوریت معنوی کردن محیط های ورزشی این مسابقات را با اهدافی مشخص از سال گذشته برنامه ریزی کردیم .

مشاور معادون فرهنگی ،آموزش و پژوهش جوانان وزارت ورزرش و جوانان مسابقات قرآن کریم در سال جاری را با رویکرد بهتری تبین کرد و افزود : امیدوار هستیم که با علاقمندی  و همت و پشتکاری که در استان ها وجود دارد شا هد رشد روز افزون این شاخص فرهنگی باشیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه