آنکس که مدعی است امام(ره) فرمود مرگ بر آمریکا نگویید، دروغگوی بزرگی است+ تصاویر

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تحریف وصیت نامه امام توسط گروهی مورد انتقاد قرارداد افزود: ان کس که مدعی است امام (ره) فرمودند مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ گوی بزرگی است.

آنکس که مدعی است امام(ره) فرمود مرگ بر آمریکا نگویید، دروغگوی بزرگی است+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عصر یکشنیه در مراسم گرامیداشت حبیب الله عسکر اولادی در مهدیه رشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حبیب الله عسکر اولادی به بیان ابعاد مختلف شخیصت ایشان پرداخت و در ادامه زنده یاد عسکراولادی را یکی از افراد ارزنده انقلاب اسلامی دانست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با تاکید بر اینکه  زنده یاد عسگر اولادی انسان فوق العاده ای بود و بدون اذن مقام معظم رهبری کاری نمی کرد افزود:مرحوم حبیب الله عسگر اولادی مفسر قران بود و سخن حق بر زبان جاری می کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به وجود انسانهای صادق و امانت دار خاطرنشان کرد: اسلام نیازمند انسانهای دردمند است.

asgaroladi (1)

وی با اشاره به مطالبی که  روزنامه بهار در خصوص امیرالمونین نوشت اظهارات وزیر ارشاد در خصوص اظهار تاسف از توقیف این روزنامه را مورد انتقاد قرارداد و در ادامه لزوم کسب بصیرت در مسولین را مورد تاکید قرارداد.

آنکس که مدعی است امام(ره) فرمود مرگ بر آمریکا نگویید، دروغگوی بزرگی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تحریف  وصیت نامه امام توسط گروهی مورد انتقاد قرارداد افزود:  ان کس که مدعی است  امام (ره) فرمودند  مرگ بر آمریکا نگویید، دروغ گوی بزرگی است.

شجونی  با اشاره به کشتار مردم بی گناه توسط تروریستها به سخنی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه دعا کنید که دشمنان شما احمق باشند اشاره کرد و ابرازنمود: امریکا به انان که ۲۹۰ مسافر را در هواپیمای غیرنظامی  مورد هدف قراردادند جایزه می دهد و می گوید انان که هزاران نفر را در دنیا به خاک و خون کشیده اند تروریست نیستند  این برای ما سوال است اگر چنین افرادی تروریست نیتند پس چه هستند پینه دوز؟

دبیر جامعه وعاظ تهران خدمت به مردم را اصلی ترین وظیفه مسئولین عنوان کرد و با لعن فرستادن بر کارمند و یا مسئولی که مردم را قلاب سنگ می کند افزود: آگاه باشید که اگر مردم نباشند میزی نخواهد بود که شما پشت ان ریاست کنید.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ظلم به مردم را بزرگترین افت داست و با تاکید بر اینکه که خداوند عاشق بندگانش است یاداورشد: مسئولین نباید بنده دنیا شوند.

شجونی با اشاره به ظواهر دنیا و اینکه دنیا بسیار فریبنده است و با اشاره به این سخن امیرالمونین که قدرت ارزش اب دماغ بز راهم ندارد اظهار داشت: امروز بار سنگینی بر روی دوش ماست که باید به منزل برسد.

asgaroladi (3)

مبارزه سیاسی قبل از انقلاب با اشاره به اینکه خواب و رویای صادقانه نمونه ای از وجود روح است بیان کرد : اینکه تعبیر نجاسات و در خواب ه معنای رسیدن به قدرت و ثروت است نشان از بی ارزشی دنیا دارد.

دبیر جامعه وعاظ تهران با تاکید بر اینکه بالاتر از همه امور دین است  و ناموس و عصمت از امور افضل الهی هستند بیان کرد: کسانی که در بند خود اسیرند دل به دنیا و ظواهر ان بسته اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، ظلم به مردم را بزرگترین افت دانست و بیان کرد: عاشقان قران ،حسین(ع) ،امام راحل و مقام معظم رهبری کسانی هستند که دردمند باشند و دلشان برای مردم بسوزد چراکه حسین سوخت تا جهان را روشنی بخشد.

در ادامه این مراسم حسین علی محمدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با  تاکید بر اینکه عسگر اولادی مشق بصیرت و وظیفه  شناسی را تکرار می کرد به تلاشهای وی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: عسگر اولادی در تمام دوران حیاتش برای استقرار و دوام نظام اسلامی تلاش کرد.

 asgaroladi (2)

 کمیته امداد از ابتدای تشکیل مرهون فکر باز و اینده نگریی عسگر اولادی است

علی محمدی  با تاکید بر اینکه مصداق شخصیت عسگراولادی سخنان مقام معظم رهبری در مورد ایشان است گفت:ایشان داری شخصیت چند وجهی بودند.

وی با با اشاره به توجه ویژه عسگر اولادی به فقرا و محرومین و افزود: ایشان به محروم ترین مناطق گیلان سرزده و دل خانواده های محروم حضور یافتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تاکید بر اینکه کمیته امداد از ابتدای تشکیل مرهون فکر باز و اینده نگریی عسگر اولادیست و با اشاره به اینکه با بیان اینکه املاک و مغازه‌های بسیاری در گیلان با موافقت مرحوم عسکراولادی به محرومان واگذار شده است،افزود: ۹۶ مغازه در استان به همت ایشان  محرومان واگذار شده است.

عسگر اولادی ذوب در ولایت بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان نیز در ادامه عسگر اولادی را یک انسان فرهیخته و مجاهدی وفادار دانست و با تاکید بر اینکه عسگر اولادی ذوب در ولایت بود  بیان کرد: عسگر اودلادی بدون اذن ولایت فقیه گام بر نمی داشت.

asgaroladi (4)

کربلایی  زیر سوال بردن شخصیت عسگر اولادی را نشان از مظلومیت وی دانست و افزود: عسگراولادی قبل از انتخابات گفتند که سران فتنه باید توبه کنند عده ای برای انها این سوال پیش امد که چرا عسگر اولادی این حرفرا زده  ایا  درصد است که انها را تطهیر کند.

وی تاکید کرد: عسگر اولادی دنبال این بود که از انها توبه نامه ای بگیرد تا فضا را در انتخابات تطهیر کند اما لجاجت به سران فتنه اجازه نمی داد که برگردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه