آزمون استخدامی آتش‌نشانی گیلان برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از برگزاری آزمون عملی برای داوطلبانی که در آزمون استخدام پیمانی مشاغل آتش نشانی پذیرفته شده اند خبر داد.

آزمون استخدامی آتش‌نشانی گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از برگزاری آزمون عملی برای داوطلبانی که در آزمون استخدام پیمانی مشاغل آتش نشانی پذیرفته شده اند خبر داد.

ساحره میرسیدی از برگزاری آزمون عملی برای آتش نشان های پذیرفته در استخدام پیمانی خرداد ماه ۹۴ خبر داد و افزود: این آزمون که شامل ارزیابی آمادگی جسمانی می باشد در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری برگزار می شود.

وی عدم حضور پذیرفته شدگان در آزمون عملی را به منزله انصراف دانست و خاطرنشان کرد: آتش نشان های پذیرفته شده باید در تاریخ های مذکور با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و لباس ورزشی در سالن آتش نشانی واقع در رشت بلوار شهید بهشتی میدان انتظام جهت شرکت در آزمون عملی حضور بهمرسانند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان افزود: پذیرفته شدگان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به آدرس  http://www.125rasht.ir  مراجعه نمایند.

گفتنی است آزمون علمی برای استخدام پیمانی مشاغل آتش‌نشانی در شهرداری‌های کومله، لوندویل، مرجقل، لیسار، رشت، خشکبیجار، تالش، رودسر و بندرانزلی در تاریخ هشتم خرداد ماه سال جاری  برگزار شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه