امربه معروف و نهی از منکر عملی نشود بسیاری از فرایض به زمین میماند

فرماندار رشت در جلسه ی شورای سیاستگزاری امربه معروف ونهی از منکر شهرستان رشت با بیان اینکه همه ی فرایض دینی در ادامه ی امر به معروف ونهی از منکر قرار دارد گفت: اگر امربه معروف و نهی از منکر عملی نشود بسیاری از فرایض به زمین خواهد ماند و عملی نمی شود.

امربه معروف و نهی از منکر عملی نشود بسیاری از فرایض به زمین میماند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز فرماندار رشت در جلسه ی شورای سیاستگذاری امربه معروف ونهی از منکر شهرستان رشت با بیان اینکه همه ی فرایض دینی در ادامه ی امر به معروف ونهی از منکر قرار دارد گفت: اگر امربه معروف و نهی از منکر عملی نشود بسیاری از فرایض به زمین خواهد ماند و عملی نمی شود.

سید ولی ا…عظمتی تاکید کرد: کسی که امر به معروف ونهی از منکر می کند باید خودش عامل باشد تا حرفش تاثیر بگذارد در غیر اینصورت حرف های ما اثری نمی گذارد.
وی ازبرگزاری همایش عفاف وحجاب در روز ۲۰ آبان در سالن بانک ملی استان گیلان خبر داد و افزود: در این همایش از بانوان نمونه ومحجبه ی ادارات شهرستان، تقدیر می شود

 فرماندار رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد:محرم ماه امام حسین (ع)است که تمام زندگی اش را برای امربه معروف ونهی از منکر گذاشت وهمه ی وجود وهستی خود را در طبق اخلاص نهاد تا بتواند مسیر ناحق را بهحق تبدیل کند.

farmandari
عظمتی افزود: در روزگاری که حق و باطل جای همدیگر را گرفته بودند،اگرقیام امام حسین نبود،نمی توانستیم از آینده ی درخشان ومسیر الهی برخوردار شویم.
وی به درک درست امام خمینی از حادثه ی کربلا اشاره کرد و افزود:امام خمینی از کربلا به درستی پند گرفت وبا پیروی از امام حسین توانست تفکر عاشورایی وحماسه ی حسینی را درکشور ما نهادینه کند.
فرماندار رشت اضافه کرد:همین تفکر باعث شده است پس از گذشت ۳۵سال از انقلاب مردم درحمایت از حق و انقلاب اسلامی وایستادگی در مقابل ظلم وفساد در صحنه باشند و مقاومت مایه استمرار حرکت شده است.
عظمتی خطرناک ترین دشمنان امام حسین را منکران حقانیت دانست وعنوان کرد:آنها می خواهند مسیر امام را تحریف وحقانیت آن را ازبین ببرند.
وی با اشاره به اینکه تمامی مواضع مسئولان ایران مورد توجه وبررسی دشمنان قرار می گیرد،بیان کرد:به جهت سربلندی کشورمان در دنیا نگاه متفاوتی نسبت به ایران در جهان وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه