مراسم سوگواری و دسته عزاداری نیروهای مسلح ویژه روز ۲۸ صفر پنجشنبه در رشت برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت:راهپیمایی روز ۲۸ صفر با هدف ایجاد اتحاد بین فرق مربوط به مذاهب اسلامی و ایجاد انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری و دسته عزاداری نیروهای مسلح ویژه روز ۲۸ صفر پنجشنبه در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری نیروهای مسلح، اظهار داشت: این راهپیمایی که در روز پنجشنبه در رشت برگزار می‌شود برمبنای دستور رهبر معظم انقلاب و مراسم ویژه روز ۲۸ صفر است.

وی با بیان اینکه این برنامه سال‌های متوالی به دستور رهبر معظم انقلاب در روز ۲۸ صفر که سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است، گفت: این راهپیمایی با هدف گرامیداشت روز ۲۸ صفر، ایجاد اتحاد بین فرقه‌های مربوط به مذاهب اسلامی با محوریت نبی مکرم اسلام(ص) و ایجاد انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح و با همکاری نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: امسال هماهنگی برگزاری این مراسم بر عهده سپاه قدس گیلان است لذا در این راستا در جلسه‌ای با حضور برخی از نهادها، ادارات، نمایندگان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان برنامه‌ها عنوان شد و تصمیماتی را به‌صورت جمعی اتخاذ کردیم.

سرهنگ بایرامی با اشاره به اینکه برنامه عزاداری و راهپیمایی در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه در مرکز استان که نماد حرکت کل استان است در چهار محور برگزار می‌شود که حرکت رزمندگان و دانشگاه عالی نیروی دریایی امام خامنه‌ای زیباکنار از محور خیابان امام خمینی (ره) و میدان حشمت به سمت مصلی یکی از محورها است.

وی افزود: سه محور دیگر شامل حرکت نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی استان گیلان و لشگر عملیاتی از میدان گیل به سمت مصلی، محور حرکتی خیابان رسالت از مقابل درب خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی و حرکت نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و مصلی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: با برگزاری مراسم راهپیمایی و برنامه‌های ویژه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت مانند قرائت قرآن،  مداحی، قرائت زیارت‌نامه حضرت نبی مکرم اسلام(ص)، سخنرانی و برپایی نماز ظهر و عصر بتوانیم این روز گرامی را به نحو احسن پاس بداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه