نمایشگاه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان راه اندازی می شود

مسئول کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی دستاوردهای دستگاه‌های مختلف در طول انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان راه اندازی می شود

به گزارش ۸دی، یوسف گلشن بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر پرشور برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: اطلاع‌رسانی گسترده از برنامه‌های اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی توسط رسانه‌های مختلف حائز اهمیت است.

وی به همدلی رسانه‌ها در پوشش برنامه‌های دهه فجر و ایام‌الله انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و افزود: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان الگوی بسیار مناسبی برای دیگر استان‌ها شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان با بیان اینکه اشتراک‌های بسیار بین کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان وجود دارد، تصریح کرد: ۸۰ درصد از اعضای کمیته‌های مذکور به طور مشترک هستند و پیشنهاد کردیم جلسه این کمیته‌ها در سال جاری با همدیگر برگزار شود.

گلشن اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را به عهده کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی نشست‌ها و کاروان‌های خبری به عهده کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان است.

* دستاوردهای معنوی انقلاب بستر اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان

وی روش برگزاری برنامه‌های دستگاه‌ها را به عهده کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و گفت: امسال با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید به دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی توجه ویژه داشته باشیم.

مسئول کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حق‌الناس بودن رای مردم یکی از دستاوردهای انقلاب محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی موضوع مذکور در جامعه توسط رسانه‌ها تاثیرگذار است.

گلشن به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت ماه سال ۹۵ اشاره کرد و یادآور شد: پس از ظهور اسلام فرهنگ ایثار و شهادت در ایران وجود داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این امر تبلور بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه معرفی نوآوری‌های انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید مد نظر برنامه‌ریزان باشد، اظهار کرد: فعالیت‌های بسیاری در عرصه اقتصاد مقاومتی در گیلان انجام شده است و این موضوع باید در دهه فجر امسال اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت دستگاه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون در استان خبر داد و افزود: ارائه یادداشت اختصاصی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه مهم است.

گلشن خواستار ارائه راهکارهای افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان شد و بیان کرد: ایجاد روحیه امید و نشاط در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی موثر است.

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه