عهد اُخوتی با هیچکس ندارم/سبک‌های رزمی “من‌در‌آوردی” عامل اختلاف در هیات‌های ورزشی‌اند

رهنما گفت: رشد بی ضابطه سبک های رزمی از عمده ترین دلایل بروز اختلاف و توسعه نیافتگی هیئتهای ورزشی و بخصوص رشته پرطرفدارگونگفو شده است.

عهد اُخوتی با هیچکس ندارم/سبک‌های رزمی “من‌در‌آوردی” عامل اختلاف در هیات‌های ورزشی‌اند

به گزارش ۸دی، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: رشد بی ضابطه سبک های رزمی از عمده ترین دلایل بروز اختلاف و توسعه نیافتگی هیئتهای ورزشی و بخصوص رشته پرطرفدارگونگفو شده است.

Picture 151

مسعود رهنما در مجمع انتخابات هیات کونگ فو با ابراز نگرانی از توسعه سبک ها ی رزمی که آن را با لفظ (من در آوردی )یاد کرد ،تنها را ه برون رفت از بحران فعلی را ورود وزارت ورزش و جوانان در برخورد با این سبک ها دانست و گفت :برای اینکه در روند توسعه ورزش با بحران و آسیب های اجتماعی مواجه نشویم باید با سبک های رزمی فاقد شناسنامه برخورد اساسی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه عهد اخوتی با هیچکسی ندارم ، از شاخص قراردادن عملکرد هیات ها در ارزیابی افراد و مجموعه ها بعنوان راهبرد مدیریت خود نام برد و تصریح کرد : باید با اتفاق و اتحاد رشته ورزشی گونگفو گیلان را از وضعیت فعلی به سمت جایگاه های برتر کشوری حرکت دهیم ، چرا که توانمندی جوانان و خیل علاقه مندان این رشته ورزشی بسیارفراتر از وضعیت فعلی است .

در مجمع انتخابات کو نگ فواستان گیلان از مجموع ۱۴ رأی مأخوذه ، ناصر اشرافی با ۸ رأی به مدت ۴ سال به ریاست این هیئت برگزیده شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه