شیوه های تبلیغ کاندیدهای انتخابات مجلس در تالش

انتخابات در تالش همیشه با شعور و نشاط و هیجان همراه بوده است . این هیجان در انتخابات مجلس به اوج خود می رسد که نشان از علاقه تالشی ها به تعیین سرنوشت خود می باشد.

شیوه های تبلیغ کاندیدهای انتخابات مجلس در تالش

به گزارش ۸دی به نقل از  مریان خبر ، انتخابات در تالش همیشه با شعور و نشاط و هیجان همراه بوده است . این هیجان در انتخابات مجلس به اوج خود می رسد که نشان از علاقه تالشی ها به تعیین سرنوشت خود می باشد که حضور بالای ۹۰ درصدی در انتخابات دوره قبل مجلس موید تاکید این نظر می باشد .

در این بین شیوه تبلیغ کاندیدها در تالش در استان یا حتی کشور شاید کم نظیر باشد و کاندیدها با استفاده از شیوه های مختلف در صد کسب آرای مردم هستند.

مریان خبر هم گوشه ای ازاین ابتکارات را در چند وقت اخیر انتشار داده است و اما اکنون به طور کلی شیوه های تبلیغ کاندیدهای مختلف پرداخته می شود .

اولین کاندید ما یک دیپلمات می باشد که با انتشار برگه های تسلیت با عنوان (از وزرات امور خارجه ) شگفتی دیگر در تالش را ایجاد کرد.

دومین کاندید یه سرمایه دار می باشد که قول ساخت کارخانه ماشین سازی در ماسال و کشتی سازی در تالش را داده که در نوع خود جالب می باشد.

اقدام کاندیدبعدی ما را به یاد مشهد مقدس انداخت که وقتی در مشهد از جلوی عکاسی رد می شدیم جمله عکس با حرم بگیرم تکرار می شد برای ما با دیدن عکس با حرم این کاندید تداعی ان خاطرات شد.

کاندید بعدی ما نشان داد علاوه بر اینکه استاد دانشگاه می باشد ، ورزشکار خوبی هم می باشد و یک تنه به کوه زد و خود را به دورترین روستاهای تالش رساند البته ایشان شانس آورد که کمی زودتر به این کار اقدام کرد وگرنه اگر این هفته اینکار را می کرد باید اکیپی برای پیدا کردن وی از برف اعزام می شد.

یک کاندید دیگر که سابقه نامزدی در دوره های قبل را هم داردنشان داد طرفداران دو آتشه دارد که برای دفاع از وی حاضر هستند چاقو نیز استفده کنند، البته به این کاندید محترم توصیه می کنیم چاقو حکم سلاح سرد را دارد و کلا خطر دارد…

کاندید بعدی علاقه زیادی به ورزشگاه رفتن و تیم داری دارد، وی هر چند روز یکبار به ورزشگاه پوریای ولی تالش می رود و عکس های خود را در این ورزشگاه منتشر می کند ،  لازم به توضیح است عکس با لباس ورزشی هم ازاین کاندید موجود است .

کاندیدی دیگری که سامانه پیامکی راه اندازی کرده است،  البته اگر نظر سنجی ورزشی مثل برنامه نود برگزار کند عالی می شود.

تازه ترین شخصی که خود را کاندید کرده سابقه نامزدی در دوره های قبل زا نیز دارد و با یک نظرسنجی که پخش کرده بود وارد عرصه شده است که امیدواریم نظر سنجی ها ایشان درست باشد.

 

در پایان بایداین نکته را هم بگویم اتفاقی که در یکی از روزهای هفته قبل در جوکندان اتفاق افتاد بسیار تلخ بود چرا که کاندیدهای محترمی که آن روز در مکان مورد نظر بودن همگی نهار خوردندو آقایکه از آن محل قهر کرد نهار نخورده رفت و این جای بسی تاسف است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه