دانشگاه آزاد اسلامی، محل پرورش دانشجویان انقلابی، دانشمند و فرهیخته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، محل پرورش دانشجویان مومن، انقلابی، دانشمند و فرهیخته است و در دوره مدیریتی دکتر میرزاده با تاکید بر این نگاه ارزشمند، شاهد شکوفایی فعالیت های گسترده این دانشگاه هستیم.

دانشگاه آزاد اسلامی، محل پرورش دانشجویان انقلابی، دانشمند و فرهیخته است

به گزارش ۸دی به نقل از  روشن خبر، دکتر سید سجاد گشتی در نشست گرامیداشت روز دانشجو در نمازخانه حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) با ارج نهادن به این روز و یاد و خاطره شهدای دانشجوی ایران اسلامی ، افزود: ۱۶ آذرماه تجلی، استکبار ستیزی و استبداد ستیزی دانشگاهیان آگاه و مومن ایران اسلامی علیه ظلم و ستم است.

وی اضافه کرد:  دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی مردمی که مولود انقلاب اسلامی و مورد حمایت امام راحل بوده، با همان روحیه استکبار ستیزی و تکیه به باور داخلی، در مسیر ارزش آفرینی برای جوانان تحصیل کرده و نیز تولید ثروت از علم که گوشه ای از تلاش ماندگار ایشان است،  گام های استواری بر داشته است.
وی با تبیین عملکرد و دستاورد های دانشگاه آزاد اسلامی و شتاب مضاعف آن در دوره مدیریتی دکتر میرزاده، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بر این باور است تا در راستای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای توسعه عادلانه تحصیلات تکمیلی، با گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت قانونمند، پیگیری موثر طرحهای ماندگار فرهنگی، توجه ویژه به مسایل اقتصاد دانش بنیان ، بهره وری عملیاتی از پژوهش های کاربردی در عرصه کارآفرینی و تولید درآمد خارج از شهریه دانشجویی و حوزه های مختلف که گستردگی آن بسیار زیاداست، با کمک همه استادان ، دانشجویان و کارکنان متعهد و متخصص، گوشه ای از مشکلات جامعه را حل کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تصریح کرد: دانشگاهیان این دانشگاه که تاکنون با  ۵ میلیون فارغ التحصیل که نشان از حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی در میان مردم ایران اسلامی و مقبولیت و اعتبار آن دارد، متعقدند در قبال امنیت و آرامش موجود که با نثار خون شهیدان والامقام برای جامعه اسلامی مهیا شده، باید متعهدانه و اثربخش عمل کنند و حضور درخشان آنان در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی به منصه ظهور برسد.
دکتر سیدسجاد گشتی اظهار کرد: بی شک از حضور در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به عنوان دانشجو، استاد ( معلم)  و کارمند افتخار می کنیم و باید از ظرفیت های فراوان موجود در دانشگاه آزاد اسلامی برای تعالی بیشتر جامعه و سربلندی علمی، فرهنگی، پژوهشی و … نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره کافی ببریم.
وی افزود: بیش از نیمی از مراکز رشد فعال در دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریتی ریاست عالیه دانشگاه ، ایجاد و راه اندازی شده و اکنون رشد شاخصه ها در زمینه های مختلف علمی ، فنی و پژوهشی هم از نظر کمی و هم از کیفی مشهود است.
وی گقت: باید کاری کنیم تعداد واحدهای دانشگاهی کارآفرین و خلاق همانند خوراسگان و قزوین در سطح کشور با همت همه ما زیادتر شود و بدین وسیله و با این سیاست و استراتژی در مسیر تولید علم مساوی با خلق ثروت گامهای موثر و مانا برداریم.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا تقی زاده مسئول بسیج اساتید واحد فومن و شفت نیز در سخنانی با گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو، بر حرکت در مسیر تعالی جامعه اسلامی و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه