نیرو‌های انقلابی در انتخابات مجلس متحد شوند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم متحد شوند، تاکید کرد: در صورتی که این افراد متحد نباشند طرف مقابل قدرتمند می‌شود.

نیرو‌های انقلابی در انتخابات مجلس متحد شوند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله نوری همدانی  روز گذشته در دیدار با دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با ابراز اینکه انتخابات امسال دارای حساسیت بسیاری است، عنوان کرد: وضع جهان امروز بسیار متفاوت است زیرا فاجعه‌های بسیاری برای دنیای اسلام به وجود آمده است. وی با یادآوری اینکه امروز لشکرکشی دشمنان به عراق انجام شده است، گفت: این دشمنان به‌دنبال اهداف خود در این کشور هستند که باید در این موضوع هوشیار بود.

استاد برجسته حوزه علمیه با هشدار نسبت به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند «طوری صحبت نکنید که وانمود شود در ایران اختلافی وجود دارد»، اظهار کرد: این موضوع مهمی است، دشمنان به‌دنبال اختلاف در کشور هستند اما باید در سال همدلی و همزبانی با هم متحد باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز اینکه نیروهای انقلابی امروز باید وحدت و اتحاد لازم را داشته باشند، گفت: آنچه در این جریان کارایی دارد وحدت است، اگر بتوانید اصولگرایان و طرفداران آن‌ها را متحد کنید به نتیجه می‌رسید. وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی باید برای اتحاد با هم سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند و بعد از آن به میدان بیایند خاطرنشان کرد: با وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی این مشکلات حل می‌شود اما به ‌شرطی که بتوانید آن را عملی کنید.

به گزارش تسنیم آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی در کشور کم نیستند و اگر وحدت داشته باشند موفق می‌شوند تأکید کرد: در صورتی که این افراد متحد نباشند طرف مقابل قدرتمند می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه