۱۰ هزار پرسشنامه مهر رئیس‌جمهور در مدارس گیلان توزیع می‌شود

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مذاکرات هسته ای یکی از اهداف اصلی شانزدهمین دوره پرسش مهر است گفت: ۱۰ هزار پرسشنامه برای شانزدهمین دوره «پرسش مهر» در مدارس گیلان توزیع می شود.

۱۰ هزار پرسشنامه مهر رئیس‌جمهور در مدارس گیلان توزیع می‌شود

به گزارش ۸دی، حمیرا زکی پور با بیان اینکه دیپلماسی پرسش مهر راه مناسبی برای مطرح کردن مذاکرات هسته ای و دستاوردهای آن به دانش آموزان است، اظهارکرد: سوال رئیس جمهور در این دوره این است که بعد از توافق هسته ای و لغو تحریم ها چه فرصت هایی پیش روی ما قراردارد و چگونه باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

وی مخاطبان این پرسش را دانش آموزان دختر و پسر در تمامی دوره های تحصیلی به جز مقطع اول دبستان اعلام و خاطر نشان کرد: معلمان، دانشجو معلمان و اولیای دانش آموزان نیز می توانند در این طرح شرکت کنند.

به گفته زکی پور مدارس غیر دولتی، شاهد و استعداد های درخشان نیز در شانزدهمین کنگره پرسش مهر، نسبت به سال گذشته حضور پررنگ تری دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان همچنین با تاکید براینکه پرسشگری یکی از شیوه های مناسب برای به یاد سپاری است گفت: تمرین مشارکتی میان دانش آموزان و فرهنگیان از اهداف پرسش مهر است.

زکی پور عناوین و رشته های مسابقه را فرهنگی و هنری، ادبی، رسانه ای و فضای مجازی عنوان و اظهار کرد: در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه نیز امکان نمایش نامه نویسی برای فرهنگیان و دانشجو معلمان فراهم شده است.

وی مهلت نهایی ارسال آثار را دهم دی ماه اعلام کرد و گفت: هفت روز قبل از ارسال آثار نیز از نفرات برتر در پرسش مهر سال قبل تجلیل به عمل می آید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان همچنین افزود: از نفرات برتر در پرسش مهر امسال نیز در بیستم فروردین ماه سال آینده و با حضور رئیس جمهور تقدیر می شود.

سال گذشته گروه سرود گیلان در طرح «پرسش مهر» که با محوریت آب برگزار شده بود توانست مقام نخست کشوری را به دست آورد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه