از صدور بارنامه های مخدوش جلوگیری شود/ واردات سیمان به استان ممنوع!!

استاندار گیلان با حضور در محل کارخانه سیمان خزر لوشان به بررسی مشکلات شهر لوشان و این کارخانه پرداخت و با مسئولین مربوطه جلسه ای زا برای بررسی مشکلات لوشان برگزار کردند.

از صدور بارنامه های مخدوش جلوگیری شود/ واردات سیمان به استان ممنوع!!

به گزارش ۸دی؛ استاندار گیلان با حضور در محل کارخانه سیمان خزر لوشان به بررسی مشکلات شهر لوشان و این کارخانه پرداخت و با مسئولین مربوطه جلسه ای زا برای بررسی مشکلات لوشان برگزار کردند.

دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ در شهرستان رودبار  افزود : با تلاش‌ها و مذاکرات پی‌درپی پروژه‌های پتروشیمی و سد دیورش جزء پروژه‌های سفر رئیس جمهور قرار گفت و برای آن اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.

وی به تحولات صورت گرفته در حوزه‌ی بهداشت و درمان کشور اشاره و خاطر نشان کرد : با نگاه ویژه‌ای که دولت به این بخش دارد و با هدایت قمستی از یارانه‌ها به حوزه سلامت کشور این تحولات محقق شد.

IMG_3879

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به افزایش تعداد فارغ التحصیلات رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در سال‌های آینده گفت : زمینه‌ای فراهم شود تا با لحاظ کردن امتیازات ویژه موارد معدود کمبود پزشک و دندانپزشک در مناطق دور دست  ومحروم مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه دولت در دوران دفاع مقدس نیز با این حجم از مشکلات مالی  مواجه نبود تصریح کرد : مشکلاتی که در حوزه‌های راه روستایی، گاز، بهداشت و درمان و موارد دیگر در لوشان  مطرح می‌شود نیز با تدبیر لازم حل خواهد شد.

استاندار گیلان به رفع مشکلات ۳۶ درصد ازپرونده کارخانجات استان در کارگروه رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود : در این کارگروه درخصوص جذب سرمایه و رسیدگی به بحران شرکت‌های نیمه فعال و فعال تصمیم‌گیری می‌شود و تاکنون توفیقات خوبی حاصل شده است.

دکتر نجفی درخصوص مشکلات کارخانه سیمان لوشان و سیمان خزر نیز گفت : ابتدا باید سیمان تولیدی داخل استان مصرف گردد و سپس در صورت نیاز از استان‌های دیگر وارد کنیم و برای توسعه‌ی این بخش باید از صدور بارنامه‌های مخدوش که منجر به ورود بیش از نیاز سیمان از استان‌های دیگر می‌گردد جلوگیری شود.

وی بر ضرورت ارتقاء کیفیت سیمان‌های تولیدی این شرکت‌ها تأکید کرد و خاطر نشان کرد : باتوجه به مذاکرات اخیر با کشورهای آذربایجان و روسیه می‌توان به صادرات سیمان نیز نگاه خود را معطوف کنیم.

IMG_3890

وی بر حضور فعال و مستمر مدیران شرکت های بخش خصوصی و ارتباط بیشتر با مدیران استانی تأکید و تصریح کرد : جلوگیری از فروش بیش از نیاز  سیمان دیگر استانها یک راهکار کوتاه مدت است و مدیران این شرکت باید به دنبال افزایش کیفیت تولیدات خود و تعامل بیشتر با تصمیم گیران استانی و شهرستانی باشد.

استاندار گیلان همچنین درخصوص ارتقاء شهرها به بخش و شهرستان نیز گفت : این تغییرات بر مبنای شاخص‌های مورد ارزیابی و تعیین شده انجام می‌شود و در این دولت قول هایی نمی دهیم که نتوانیم انجام دهیم .

دکتر نجفی همچنین به منظور اجرای طرح های عمرانی شهری و تجهیز سالن های ورزشی لوشان دو میلیارد ریال اختصاص داد.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار رودبار، امام جمعه لوشان، مدیران کل تأمین اجتماعی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، کمیته امداد، صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت‌های گاز و توزیع برق استان و قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند مسائل مختلف شهر لوشان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه