دست رد پلیس آستانه‌اشرفیه به رشوه ۳۴۰ هزارتومانی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از رد رشوه سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی توسط مأموران انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

دست رد پلیس آستانه‌اشرفیه به رشوه ۳۴۰ هزارتومانی

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر، سرهنگ وهاب محسن نژاد گفت: مأموران انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه به راننده یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و پس از صدور دستور توقف، این خودرو را بازرسی کردند.

وی بابیان اینکه راننده در حین بازرسی خودرو یک بسته پلاستیکی را به زمین پرتاب می‌کند، افزود: مأموران در بازرسی از این بسته پلاستیکی، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: متهم ۳۵ ساله برای رهایی و فرار از اعمال قانون، پیشنهاد رشوه به مبلغ سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال می‌کند که مأمور وظیفه‌شناس پلیس، با صحت عمل موضوع را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده این متهم می‌کند.

سرهنگ محسن نژاد بابیان اینکه متهم با تشکیل پرونده و صورت‌جلسه رد رشوه به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و … در خصوص عملکرد پلیس گیلان را در تماس با سامانه ۱۹۷ نظارت همگانی پلیس اطلاع دهند.

واحد اطلاع‌رسانی پلیس استان گیلان، هفتم و دهم آذرماه جاری نیز از دست رد پلیس شهرستان‌های املش و شفت به رشوه متهمان دستگیرشده خبر داده بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه