مقابله با افکار مخالف اسلام، نیازمند بهره گیری از روش مکتب امام صادق(ع) می باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان استدلال و اقناع را زمینه ساز گسترش مکتب امام صادق(ع) در جهان اسلام دانست و گفت: در عصر کنونی مقابله با افکار مخالف اسلام، نیازمند بهره گیری از این روش می باشد.

مقابله با افکار مخالف اسلام، نیازمند بهره گیری از روش مکتب امام صادق(ع) می باشد

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی عصر روز گذشته(شنبه) در دیدار با برخی از اعضای مجمع شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) شهر رشت که به مناسبت سالروز شهادت این امام بزرگوار برگزار شد، استدلال و اقناع را زمینه ساز گسترش مکتب امام صادق(ع) در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: در عصر کنونی مقابله با افکار مخالف اسلام، نیازمند بهره گیری از این روش می باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و ماندگاری این مکتب، علم محوری و تجهیز به سلاح دانش بود که با قدرت اقناع و استدلال توانست تهدیدها را بی ثمر نماید.

امام جمعه رشت گفت: در حال حاضر بسیاری از عقاید افراطی و التقاطی از طریق کانال های ماهواره ای تبلیغ می شود و شاگردان راستین امام صادق(ع) باید با این روش، به مبارزه با آن بپردازند.

وی با بیان اینکه در عصر جهانی شدن نمی توان از گردش اطلاعات بین توده های مردم جلوگیری نمود، ابراز نمود: ما هم باید حوزه های علمیه را تقویت کنیم و هم شاگردان منسوب به آن حضرت را پرورش دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه