رانندگان به هیچ وجه از محور رشت‌ـ قزوین تردد نکنند/ کوهین بسته است

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه محور اصلی کوهین به دلیل شدت برف و کولاک بسته است، گفت: تا زمانی که کوهین باز نشود به رانندگان اجازه تردد از محور رشت‌ـ قزوین داده نمی‌شود.

رانندگان به هیچ وجه از محور رشت‌ـ قزوین تردد نکنند/ کوهین بسته است

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: بیشتر جاده‌های کوهستانی پوشیده از برف است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی گیلان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است، تصریح کرد: محور آستارا‌ـ اردبیل، سیاهکل‌ـ ‌دیلمان، جیرنده‌ـ رودبار و… به دلیل بارش برف سنگین است.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه بارش برف سنگین محور پونل به خلخال را مسدود کرده است، گفت: رانندگان با زنجیر چرخ از محور اسالم به خلخال تردد کنند.

وی محور کوهین در حوزه قزوین را بسته اعلام کرد و یادآور شد: به دلیل بارش شدید برف و کولاک محور اصلی قزوین به رشت در منطقه کوهین بسته است.

رستگار با تصریح بر اینکه از تردد رانندگان در محور رشت ‌ـ‌قزوین جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل انجام عملیات راهداری و بازگشایی مسیر از رانندگان می‌خواهیم در محور رشت‌ـ‌ قزوین تردد نکنند.

وی یادآور شد: ماموران پلیس راه گیلان از محور منجیل به بعد جلوی تردد رانندگان را می‌گیرند و تردد تا زمان باز شدن محور اصلی کوهین ممنوع است و اجازه تردد داده نمی‌شود.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تمام نیروهای راهداری در محورهای کوهستانی، اصلی و فرعی استان مستقر هستند.

محمود ایران‌پرست با بیان اینکه تنها محور پونل به خلخال مسدود است، تصریح کرد: محور اسالم به خلخال به عنوان راه جایگزین استفاده می‌شود.

وی مسدود شدن کوهین را در حوزه قزوین دانست و خاطرنشان کرد: از تردد رانندگان محور رشت‌ـ‌قزوین جلوگیری می‌شود تا اقدام‌های راهداری انجام شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه