مسابقه کاراته قهرمان قهرمانان در رشت برگزار شد

مسابقات کاراته قهرمان قهرمانان در رشت با حضور مسئولان مربوطه، در وزن های مختلف برگزار شد و با معرفی نفرات برتر کاراته گیلان پایان یافت.

مسابقه کاراته قهرمان قهرمانان در رشت برگزار شد

به گزارش ۸دی،مسابقات کاراته قهرمان قهرمانان در رشت با حضور مسئولان مربوطه، در وزن های مختلف برگزار شد و با معرفی نفرات برتر کاراته گیلان پایان یافت.

اداره کل ورزش وجوانان گیلان خبر داد؛ در این دوره از رقابت ها که با حضور مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین تعدادی از روسای هیات های مختلف ورزشی این استان برگزار شد، زبده ترین کاراته کاران در دو وزن با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها که در محل آکادمی کاراته استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، در وزن۶۷- کیلوگرم مصطفی مهدی پور با غلبه برابر رقبای خود ، عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد ، آرمین ادوس در مکان دوم قرار گرفت و حمید حسنی پور عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد .
همچنین در پایان رقابت های وزن۶۷+ کیلوگرم ، سیدرضا خوشکلام موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد ، بهادر محب پور مقام دوم را کسب کرد و علی فنون در رتبه سم قرار گرفت .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات اول جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی ، به نفرات دوم جایزه دومیلیون ریالی و به نفرات سوم این دوره از مسابقات نیز ، جایزه یک میلیون ریالی اهداء شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه