بیمارستان سیاهکل با ۹۰درصد پیشرفت، معطل بودجه است

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس گفت: تعدادی از پروژه‌های درمانی در استان گیلان در حالی نیمه‌تمام مانده‌اند که با اعتباری بین ۵۰۰میلیون تا ۲میلیارد تومان به پایان می‌رسند.

بیمارستان سیاهکل با ۹۰درصد پیشرفت، معطل بودجه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از به نقل از همشهری، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس گفت: تعدادی از پروژه‌های درمانی در استان گیلان در حالی نیمه‌تمام مانده‌اند که با اعتباری بین ۵۰۰میلیون تا ۲میلیارد تومان به پایان می‌رسند.

وی اظهار کرد: بسیاری از این پروژه‌ها ۹۰تا ۹۵درصد پیشرفت دارند و به‌خاطر عدم‌تخصیص منابع رها شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: توسعه اورژانس بیمارستان کوثر آستانه‌ اشرفیه ۳سال است که به‌خاطر واگذر نشدن اعتبار انجام نشده و بخش‌های آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، ارتوپدی و چشم این بیمارستان هنوز افتتاح نشده‌اند.

قربانی ادامه داد: بیمارستان املش هم پس از ۹۵درصد پیشرفت به‌حال خود رها شده است، درسیاهکل هم یک بیمارستان با ۹۰درصد پیشرفت نیمه‌کاره مانده و در شهرستان لنگرود، در بخش کومله، مشاهده می‌شود که پروژه ساخت مرکزدرمانی پس از ۲۰درصد پیشرفت، روند مناسبی ندارد.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌های ماسال، رودبار و رضوانشهر هم با چنین شرایطی روبه‌رو هستیم.

این نماینده مجلس در مورد مرکز استان نیز گفت: روند کاری بیمارستان ۱۷شهریور رشت هم پس از ۸۵درصد پیشرفت کار، کند است.

قربانی افزود: تجهیزات بیمارستان رازی هم مناسب نیست و به‌عنوان مثال دستگاه رادیوتراپی اگرچه با هزینه ۴میلیارد تومانی خریداری شده اما معطل هزینه نصب مانده است؛ این در حالی است که استان از نبود چنین دستگاهی رنج می‌برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه