انتقاد امام جمعه املش؛ بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید افتتاح شده ، چرا تجهیز نمیشود!!!

خطبه های نماز جمعه املش امروز که به امامت جمعه حجت الاسلام روحانی در مصلی این شهر برگزار شد ، با انتقاد امام جمعه املش از مسئولین در خصوص عدم تجهیز بیمارستان همراه بود.

انتقاد امام جمعه املش؛ بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید افتتاح شده ، چرا تجهیز نمیشود!!!

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما ، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز با دعوت همگان به تقوای الهی به حضور پرشور و پربرکت زائرین اربعین حسینی اشاره نمود و گفت :  دو پیام مهم از این حرکت بزرگ برداشت میشود یکی انعکاس فریاد لبیک یا حسین(ع) در جهان و دیگری پیام اتحاد مسلمین است.

امام جمعه شهرستان املش اظهار داشت : استکبار جهانی با تبلیغات رسانه ای که دارد کوچک ترین موضوعات را به دلخواه خودش درجهان بسط می دهد ولی وقتی میلیون ها زائر از سراسر جهان به عشق امامشان به کربلا می روند اخباری از این عظمت عزت مسلمین را منعکس نمیکند.

وی افزود : حقوق بشر جهانی که باید از کرامت انسانی حمایت کند متاسفانه از منطق استکبار بکار میگیرد و در مقابل حوادث کشورهای اسلامی سکوت پیشه میکند.

امام جمعه املش در ادامه سخنانش به عملکرد دولت در این شهرستان اشاره نمود و گفت: بیمارستان املش که در دولت تدبیر و امید افتتاح شده است ، هنوز به دلیل عدم تجهیز مورد بهره برداری قرار نگرفته است و باید بزرگان استان از جمله استاندار محترم پیگیر حل این مشکل باشند.

حجت الاسلام روحانی در پایان سخنانش از مراسم کلنگ زنی حوزه علمیه میرزا حبیب الله املشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در سفر سردار حزنی مقرر شد ۵میلیارد ریال اعتبار از محل قرارگاه سازندگی برای ساخت این حوزه علمیه هزینه گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه