آرم شهردای جایگزین اسم سیدالشهدا بر روی پرده های عزا ! + تصاویر

با فرا رسیدن ماه محرم ماه عزای اهل بیت علیهم السلام خانه ها ، کوچه ها و خیابانها توسط مردم ، هیئتهای عزاداری ، مساجد و… سیاهپوش می شود. در این بین برخی ادارات نیز در راه سیاه پوش نمودن شهر و اقامه عزای سالار شهیدان مشارکت می کنند.

آرم شهردای جایگزین اسم سیدالشهدا بر روی پرده های عزا ! + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با فرا رسیدن ماه محرم ماه عزای اهل بیت علیهم السلام خانه ها ، کوچه ها و خیابانها  توسط مردم ، هیئتهای عزاداری ، مساجد و… سیاهپوش می شود.

در این بین برخی ادارات نیز در راه سیاه پوش نمودن شهر و اقامه عزای سالار شهیدان مشارکت می کنند.

اما یقیناً در این فعالیتهای مذهبی باید دقت شود تا هدف که ترویج عزای سالار شهیدان می باشد گم نشده و صرف فعالیت در این مسیر بدون دفت می تواند مشکلاتی ایجاد نماید.

شهرداری رشت نیز امسال با نصب پرده هایی در این امر مشارکت نمود اما در پرده های سیاه شهرداری هیچ نشانی از امام حسین و یا اهل بیت علیهم السلام دیده نمی شود و تنها نقش روی این پرده ها آرم بزرگ شهرداری است!

البته شاید برخی صرفه جویی در هزینه ها را علت تولید اینگونه پرده ها عنوان کنند که باید گفت ، مگر تعدادی پرچم مشکی چقدر هزینه دارد که هیئتهای عزاداری مردمی می توانند برای مناسبتهای محدود مذهبی آنرا با پیام و محتوای فرهنگی و اعتقادی تولید کنند اما شهرداری با میزان درآمد مشخص و بودجه مصوب برای برنامه های فرهنگی بودجه کافی ندارد !

از سوی دیگر آرم با آن اندازه بزرگ بر روی پرده ، واقعاً برای چیست؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیله مرد
متاسفانه شهرداری و سازمانهای زیر مجموعه (فرهنگی ورزشی و ...) در تمام تبلیغات پوستر و بنر و ... خود یک سوم فضای طرح تبلیغی رو به آرم خودشون اختصاص میدن!!
صادق
نماد [...] در آرم شهرداری رشت
در حاشیه