تمام گروه‌های سیاسی حتی مخالفان و ملی‌گراها به نام اصلاح‌طلب فعالیت‌ می کنند/ حزب اعتدال نسبت به تعیین مرزبندی با گروه‌های منحرف و فتنه‌گران اقدام کند

یارحسینی با اشاره به اینکه اگر مرزبندی می‌شد فتنه اتفاق نمی‌افتاد، گفت: دولت فعلی باید مرزبندی داشته‌باشد و مواضع خود را نسبت به فتنه‌گران و مخالفان و منحرفان نظام اسلامی به طور شفاف ابراز دارد و اجازه ورود آنها را در مدیریت‌ها ندهد.

تمام گروه‌های سیاسی حتی مخالفان و ملی‌گراها به نام اصلاح‌طلب فعالیت‌ می کنند/ حزب اعتدال نسبت به تعیین مرزبندی با گروه‌های منحرف و فتنه‌گران اقدام کند

به گزارش ۸دی، نادر یارحسینی با اشاره به موضوع مرزبندی اظهار کرد: در قرآن کریم به اهمیت مرزبندی پرداخته و نسبت به انجام آن سفارش بسیار شده زیرا عدم رعایت مرزبندی نظام زندگی فردی و اجتماعی انسان را به‌هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) شیطان را پیشکسوت مستکبران دانسته و معصومین (ع) جهاد با نفس را راه مقابله با آن می‌دانند، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند « آمریکا شیطان بزرگ و این دولت ذاتاَ تروریست است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امام علی (ع) تردید، اختلاف، تزلزل در ایمان، مخلوط شدن دوست و دشمن را همراه با فتنه می‌داند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شاخص‌های دوران فتنه مه‌آلودگی و غبار آلودگی است و دشمن با غبارآلود کردن فضا اهدافش را جستجو می‌کند تا شناخته نشود.

وی با تصریح بر اینکه در فتنه شبهه بروز می‌کند و حق و باطل ممزوج می‌شود، افزود: اشخاص ساده‌اندیش زودتر از دیگران فریب می‌خورند.

یارحسینی به انقلاب اسلامی و مرزبندی حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: جرقه انقلاب اسلامی که توسط امام (ره) از سال ۴۱ زده شد همراه با مرزبندی الهی و قرآنی بود و آن حضرت از روز نخست قیام و مبارزه، مواضع را به همه اعلام کرد و حکومت شاه را فاسد و استبدادی و ضد اسلام دانستند.

وی با بیان اینکه در مرزبندی امام (ره) سیاست مدغم در دیانت است، گفت: امام(ره) درباره مرزبندی حکومت الهی با حکومت طاغوت می‌گویند چنانچه ولایت فقیه در کار نباشد طاغوت است» و ایشان ولایت فقیه را به عنوان ساختار مشروع حکومت در نظام دینی معرفی کردند.

این مسئول مرزبندی دیگر امام (ره) را معرفی اسلام ناب محمدی (ص) در برابر انواع اسلام ساختگی عنوان کرد و افزود: در آستانه انتخابات مجلس سوم امام راحل از مردم خواستند تا به مظاهر اسلام آمریکایی که مدافع سرمایه‌داری و رفاه‌طلبی است رأی ندهند و مصادیق اسلام ناب محمدی(ص) و حامیان پابرهنگان و محرومان را به مجلس بفرستند.

وی عربستان را مروج اسلام آمریکایی خواند و خاطرنشان کرد: حکام این کشور به نام اسلام جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند و آل‌سعود با سیاست آمریکا داعش را پرورش داد.

یارحسینی درباره مشکلات حرکت‌ها و جنبش‌های دوره معاصر تصریح کرد: نامشخص بودن مرزبندی سیاسی و اجتماعی یکی از مهم‌ترین مشکلات حرکت‌ها و جنبش‌های مردمی و اسلامی دوره معاصر بوده‌است.

وی اضافه کرد: جریان‌های وابسته، غیرمردمی و ضداسلامی با استفاده از نامشخص بودن مرزها و غلط بودن ملاک‌ها درجمع انقلابیون و مبارزان نفوذ کرده و توانستند حرکت‌های سالم و مردمی را منحرف کنند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان به فتنه‌گری‌ها پس از امام (ره) اشاره کرد و گفت: اذناب جریان منحرف دوران امام (ره) توبه نکرده و در براندازی انقلاب اسلامی کوشیدند و در این کار از هیچ کوششی دریغ نکردند و حتی در مدت ۱۰ سال دو کودتای رنگی با هدایت‌ و حمایت‌های همه‌جانبه قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکا در سال ۷۸ و ۸۸ را پدید آوردند.

وی یکی از اشکالات اساسی اصلاح‌طلبان را در این دانست که آنها هیچ مرزی ندارند و گفت: تمام گروه‌های سیاسی حتی مخالفان و ملی‌گراها به نام اصلاح‌طلب فعالیت‌های مختلف دارند و نامشخص بودن مرزبندی آنان به عنوان یک خطر همواره تهدید آمیز است.

یارحسینی با اشاره به اینکه اگر مرزبندی می‌شد فتنه اتفاق نمی‌افتاد، گفت: دولت فعلی باید مرزبندی داشته‌باشد و مواضع خود را نسبت به فتنه‌گران و مخالفان و منحرفان نظام اسلامی به طور شفاف ابراز دارد و اجازه ورود آنها را در مدیریت‌ها ندهد.

وی ادامه داد: حزب اعتدال که متعلق به این دولت است نسبت به تعیین مرزبندی با گروه‌ها و جریانات سیاسی منحرف و فتنه‌گران اقدام کرده و در آن چارچوب فعالیت کند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دریافته که راه مقابله و براندازی نظام اسلامی تنها از طریق استحاله ممکن است، گفت: دشمن به شیوه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی فعالیت دارند و برخی از مخالفان نظام برای آنکه شناخته نشوند به صورت خاکستری عمل می‌کنند و این حاصل برنامه‌ریزی نرم آنهاست تا بتوانند در انتخابات پیش رو مجلس اثر خود را بگذارند.

وی افزود: ممکن است دشمن در سخنان خود منافقانه گاهی نام امام (ره) و رهبری را ببرد و شفاف سخن نگوید تا مخاطب را جذب کند بنابراین برای اغوا و انحراف مسئولان و مردم از جمله جوانان برنامه دارند.

یارحسینی با تصریح بر اینکه دشمن بر آن است تا با فشارهای زیاد کشور را در چارچوب نظامات بازی جهانی قرار دهد و از حرکت‌های انقلابی بکاهد، یادآور شد: عده‌ای در داخل کشور به کسانی که محکم پای انقلاب ایستاده و حاضر به عقب‌نشینی از اصول نیستند همصدا با دشمنان آنها را تندرو و افراطی می‌نامند در حالی که مستکبران عالم موذیانه این عنوان‌ها را مطرح می‌کنند تا بتوانند اهداف استحاله خود را بدون موانع و حساسیتی در کشور پیاده کنند.

وی از مسئولان خواست تا جلوی طرح دشمن در استحاله جمهوری اسلامی توسط ایادی داخلی دشمنان را بگیرند که بیشتر از این انقلاب و اسلام صدمه نبینند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه