تقلاهای سنای آمریکا برای تداوم تحریم‌های ضدایرانی در قالب حفظ تحریم‌های‌اقتصادی توسط ایالت‌ها و دولت‌های محلی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یانکی‌ها به دنبال برهم زدن جو روانی اجرای برجام هستند،گفت: آمریکا با تداوم تحریم‌های ایالتی به دنبال تهدید ملت ایران هستند ولی تهدید‌های آن‌ها به جائی نخواهد رسید.

تقلاهای سنای آمریکا برای تداوم تحریم‌های ضدایرانی در قالب حفظ تحریم‌های‌اقتصادی توسط ایالت‌ها و دولت‌های محلی

به گزارش ۸دی، صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص قطعنامه کنگره آمریکا مبنی بر تداوم یافتن تحریم‌های ایالتی علیه ایران، اظهار داشت: اقدامات این چنینی از سوی آمریکایی‌ها موضوع جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب این مواضع از سوی آن‌ها دنبال شده است.

نماینده مردم آستارادر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آ‌ن‌ها همواره نقشه‌های شومی داشته‌اند، بیان کرد: آن‌ها با این شیطنت‌ها به دنبال این هستند که ملت ایران را تهدید کنند ولی تهدید‌های آن‌ها به جائی نخواهد رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه پس از برجام باز هم قابل پیش بینی بود که آمریکایی‌ها چنین اقداماتی را انجام دهند، متذکر شد: شیطنت آمریکایی‌ها در مقابل مقاومت مردم شریف ایران اسلامی و توان تبدیل تهدیدها به فرصت از طریق کارگزاران صادق جمهوری اسلامی ایران راه به جائی نخواهد برد.

نعیمی رز با بیان اینکه تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری سبب می‌شود تا اقدامات دشمنان اثر گذار نباشد، گفت: آمریکایی‌ها از مواضع رهبری بیم و هراس دارند و نگران مواضع رهبری هستند.

وی افزود: مطمئنا موضع‌گیری‌های رهبری معظم انقلاب برای قوام ملت ایران و نمابندگان مجلس فصل الخطاب خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه