بارش برف و باران در مناطق جلگه‌ای گیلان/ جزییات

‌سرپرست اداره پیش بینی و هشدارسریع هواشناسی گیلان گفت: امشب و فردا شب شاهد بارش برف در ارتفاعات هستیم و بارش در مناطق جلگه‌ای به صورت باران و برف خواهد بود.

بارش برف و باران در مناطق جلگه‌ای گیلان/ جزییات

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی منطقه گیلان در خصوص کاهش دما اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی ناپایدار در منطقه است. بنابراین ابرناکی، مه، وزش باد، بارش باران گاهی شدید و در بعضی نقاط بارش برف دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: هوای گیلان برای روزهای شنبه و یکشنبه ابری و مه آلود، همراه با بارش باران و وزش باد گاهی شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین طی شب در مناطق جلگه‌ای شاهد مخلوط بارش برف و باران خواهیم بود.

مهندس غلامی خاطرنشان کرد: طی روز دوشنبه نیز پیش بینی می‌شود هوای گیلان ابری و مه آلودبوده و بارش باران وبرف، وزش باد دور از انتظار نیست و طی عصر و شب نیز به تدریج شاهد کاهش ناپایداری هوا خواهیم بود.

وی متذکرشد: دمای فعلی شهر رشت ۶درجه سانتیگراد بالای صفر است و در ۲۴ ساعت گذشته ساکنین دیلمان با دمای ۵ درجه زیر صفر و رودبار با ۲۱درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین دما را تجربه کردند، همچنین بیشترین بارش باران در ۲۴ ساعته گذشته در شهرستان تالش ۱۵ میلیمتر بوده است.

‌منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه