درمانگاه کودکان هموفیلی در گیلان افتتاح می‌شود

عضو هیئت مدیره کانون هموفیلی کشور از افتتاح درمانگاه کودکان هموفیلی در گیلان خبر داد و گفت: ساخت درمانگاه هموفیلی گیلان نیازمند تداوم کمک‌های استاندار گیلان است.

درمانگاه کودکان هموفیلی در گیلان افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی، امین افشار در دیدار نمایندگان جامعه معلولان با استاندار گیلان، با اشاره به رشد چشمگیر انجمن‌ها و کانون‌های مردم نهاد در دولت تدبیر امید، اظهار داشت: ارتباط بین بخش دولتی و غیر دولتی در حال رشد است.

وی با بیان اینکه هر کشوری دارای چهار بخش دولت و سازمان‌های غیر دولتی و خصوصی و تعاون است، افزود: سازمان‌های مردم نهاد باید هماهنگ کننده این چهار بخش باشند.

عضو هیئت مدیره کانون هموفیلی کشور با اشاره به اینکه درمانگاه پیشگیری از کودکان هموفیلی ۱۵ سال پیش در تهران افتتاح شد، از افتتاح درمانگاه کودکان هموفیلی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این درمانگاه با حمایت مسئولان در گیلان در حال ساخت است.

وی از حمایت‌های استاندار گیلان از بیماران هموفیلی تقدیر کرد و تصریح کرد: وقتی مردم همراهی مسئولان را می‌بینند دلگرم می‌شوند.

افشار با بیان اینکه وقتی مسئولان پای کار باشند کارها در سازمان‌های مردم نهاد سرعت می‌گیرد، افزود: قانون سازمان‌های مردم نهاد بحث مهمی است و باید از تمام ظرفیت‌های آن بهره گرفت.

عضو هیئت مدیره کانون هموفیلی کشور تأکید کرد: ساخت درمانگاه هموفیلی گیلان نیازمند تداوم کمک‌های ارزنده استاندار گیلان است و کمک‌های استاندار گیلان به این انجمن در آینده سبب بهبود زندگی بیماران هموفیلی در گیلان می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه