رودبار زمین فوتبال استاندار ندارد/ احداث باشگاه ورزشهای زورخانه ای در رودبار

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، گفت: زیبنده شهرستان ورزش دوست رودبار نیست که از یک زمین ورزشی استاندارد برخوردار نباشد.

رودبار زمین فوتبال استاندار ندارد/ احداث باشگاه ورزشهای زورخانه ای در رودبار

به گزارش ۸دی، «فاضل بازیار» در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر، به مشکلات ساختاری ورزش رودبار اشاره کرد و گفت: رودبار مربیان دوره دیده و دارای مجوز رسمی از فدراسیون ندارد و معدود مربیانی که در رودبار فعالیت می کنند از کارت مربیگری برخوردار نیستند.

وی، تعلیم و تربیت مربیان رشته های ورزشی رودبار را از برنامه های در دستور کار عنوان نمود و ادامه داد: کلاسهای مربیگری درجه C فوتبال ایران و دوره غریق نجات درجه ۲ در دو بخش بانوان و آقایان در شهرستان رودبار برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، بیان داشت: پیش از این رودبار تنها ۶ ناجی غریق داست که پس از برگزاری این دوره تعداد ناجیان غریق به ۴۰ نفر رسیده است.

به گفته وی تا پایان سال جاری دوره مربیگری آمادگی و جسمانی با حضور ۲۵ نفر و دوره داوری و مربیگری والیبال و دوره داوری فوتبال برگزار می شود.

بازیار با بیان اینکه رودبار دارای زمین فوتبال استاندارد و با چمن ورزشی نیست، افزود: زیبنده شهرستان ورزش دوست رودبار نیست که از یک زمین ورزشی استاندارد برخوردار نباشد.

وی، یادآور شد: به دلیل برخوردار نبودن زمین ورزشی مناسب رودبار تاکنون نتوانسته است میزبانی مسابقات استانی را برعهده بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار از شروع بکار استادیوم ورزشی رستم آباد بعد از سه سال بلاتکلیفی خبر داد و گفت: با پیگیری و مکاتبات نماینده و فرماندار رودبار سه میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت برای اجرای پروژه به پیمانکار جدید واگذار شد.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی فاز اول این پروژه شامل ایجاد چمن مصنوعی، پست تارتان، رختکن و فنس کشی زمین ورزشی آغاز شده است که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بازیار از سالن ورزشی روستای جوبن رودبار به عنوان تنها سالن سریع الحداث گیلان نام برد و اظهار داشت: این پروژه به همت خیّرین و اهالی روستا و پیگیری روسای قبلی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و تخصیص اعتبار لازم از سوی«احمدی» فرماندار رودبار اجرایی گشته است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا استخر شنای بانوان رودبار پس از گذشت قریب به یک دهه بلاتکلیف رها شده است، گفت: طی جلسه ای مشترکی که با حضور مسئولان استان و شهردار ورزش دوست شهر رودبار برگزار شد مقرر شد پس از تعیین و تکلیف وضعیت پیمانکار، این پروژه برای ادامه روند احداث به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار از احداث باشگاه ورزشهای زورخانه ای در رودبار خبر داد و گفت: اهالی ورزش دوست رودبار برای احداث این سالن به دنبال زمین مناسب هستند.

وی تشکیل انجمن خیّرین ورزش یار رودبار را از برنامه های در دستور کار اداره ورزش و جوانان این شهرستان عنوان کرد و گفت: هم اکنون کمک های بخش خصوصی به ورزش ساماندهی شده نیست که با تشکیل این انجمن کمک های نقدی به هیئت های ورزشی رودبار ساماندهی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه