تیم فوتبال سپیدرود رشت نایب قهرمان دور رفت لیگ دسته دو کشور شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت عنوان نایب قهرمانی دور رفت مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را در گروه خود کسب کرد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت نایب قهرمان دور رفت لیگ دسته دو کشور شد

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: با پایان یافتن دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد عنوان نایب قهرمانی گروه خود را کسب کند .
رادنی دیدار  افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت این رقابت ها با کسب ۱۷ امتیاز از ۹ مسابقه ، پس از تیم شاهین بوشهر ۱۸ امتیازی در مکان دوم رده بندی گروه خود قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پیش از انجام بازی های هفته نهم و پابانی دور رفت لیگ دسته دوم کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین این رقابت ها بود که به دلیل کسب نتیجه مساوی با تیم فولاد اهواز (ب) در هفته پایانی و همچنین پیروزی تیم شاهین بوشهر برابر حریفش ، تیم سپیدرود در مکان دوم جدول قرار گرفت .
وی ادامه داد: در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور۴۰ تیم حضور دارند که در چهار گروه ۱۰ تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه