برترین تکواندوکاران خردسال گیلان معرفی شدند

مسابقات تکواندوی قهرمانی خردسالان استان گیلان عصر پنجشنبه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش خمام از توابع شهرستان رشت پایان یافت .

برترین تکواندوکاران خردسال گیلان معرفی شدند

به گزارش ۸دی اداره ورزش وجوانان گیلان اعلام کرد: در این دوره از رقابت های یک روزه ، ۱۵۶ ورزشکار این رشته ورزشی در رده سنی خردسالان ، از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند .
در پایان این مسابقات ، تیم تکواندوی خردسالان شفت با کسب ۳۳ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد ، تیم سپهر رشت با کسب ۲۶ امتیاز دوم شد و تیم عقاب طلایی رشت نیز با کسب ۱۷ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت .
در رقابت های انفرادی نیز آرین اکبرزاده از رشت ، شروین رجبی از شفت ، علی عسگری ، علی پیکار و امیرحسین نوع پرور همگی از رشت ، محمدرضا مسیب از شفت ، امیرعلی نصیری از رشت ، امیرحسین جهاندیده از آستانه اشرفیه و حسین آراسته از رشت در وزن های مختلف با غلبه برابر رقبای خود عنوان نخست را کسب کردند .
همچنین حسین آراسته به عنوان فنی ترین بازیکن ، ایلیا شمسی پور به عنوان با اخلاق ترین تکواندوکار ، روح الله رجبی به عنوان فنی ترین مربی و محمود قاسمی به عوان داور نمونه این دوره از رقابت ها انتخاب شدند و جام اخلاق مسابقات نیز به تیم مشعل رشت تعلق گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه