تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نفت آبادان می رود

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف تیم نفت آبادان می رود.

تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نفت آبادان می رود

به گزارش ۸دی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان گفت: این دو تیم در هفته هجدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.

6
علی احمدی سراوانی افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته پیش رو ۱۶ آذرماه در آبادان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میهمان است .
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود برابر تیم آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت ، امیدواریم در این دیدار به برتری برسد تا بتواند اولین پیروزی خارج از خانه را در این رقابت ها تجربه کند .
وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال نفت آبادان یکی از تیم های خوب و مطرح فصل جاری این مسابقات است و در جدول ره بندی نیز مکان خوبی دارد اما امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان با ارایه یک بازی تماشگرپسند ، برابر تیم نفت آبادان به برتری برسد تا در جدول رده بندی چند پله صعود کند .
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب ۲۱ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند.
سراوانی خاطرنشان کرد : با توجه به فاصله کم امتیازی تیم ها نسبت به هم در جدول رده بندی ، اگر تیم داماش گیلان در دیدار برابر نفت آبادان به پیروزی برسد ، جای این تیم را در جدول خواهد گرفت .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۲۰ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه